Helgen...

Ja, denna helgen har vi äntligen börjat med Williams rum :)
Det ska bli ett "tokrum", där det blir busfyllt som bara den. :)
Hahaha, han är ju tokig våran lillfis.

Vi har myst och myst :)

Hunnit vara hos Emma och Stina och lekt lite. Busfia ville till mig och William till Emma. Hahha.
Så mysiga :)

Nu blir det en bildbomb !



Åhh, hur ska jag ta mig ur här?!



Nyårskvällen skulle det mysas!



William och söta Stina :)



Busfia!



Leka :)



Hörru! Det där är mina leksaker ju !



Klappar händerna åt pappa som sjunger och dansar..



Pappa kittlas! :)



Leksakshögen :)



Åh, varför är det bara jag som är morgon pigg?? Jag vill ju leka pappa ! :)



Jaopp, jag har en friss som är störtskön :)



Är det såhär Angelina Jolie gör med läpparna mamma ?!



Ska inte dom här sitta på fötterna mamma ?



Sa du nåt mamma ?



Ingen ordning och reda alls här mamma!!! Suck, allt måste man göra själv i detta huset!!!
(Har bärt ut allt som stod i hans rum ! )



Nej, jag gör inget alls. Absolut ingenting!



Hallå, vart är leksakerna ?



Har lekt så jag är alldeles rödblommig :)



Dom här tjejerna var mamma med ut på juldagen! :)

Ha det så bra så kommer det med bilder snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0