Måndag...

Då är det en ny vecka!
Idag börjar Vagga, Gunga,Gå igen som vi längtat!

William har mer tänder på gång, så igår natt satt jag och gungade honom i fyra timmar för då sov iaf han.
Jag ska erkänna att det var något frustrerande, men vad göra?
Till slut skickade jag ner en snarkande Ronnie (tilläggas bör att han testat snark sprayen, och nu har han näsplåster) till soffan, fem min senare sov William i sin säng!
Vet inte om det berodde på Ronnie eller ren utmattning.
I natt sov han från 20.00 till 04.30 och då la jag honom i våran säng och då sov han i ca en timme till. :)
Vi var även till Emma och Stina och käkade pannkakor med glass och grädde :) Mums..
Haha, den här helgen har jag fetat mig rejält.
Men när man har mens får man det ;)

Nej, jag ska väl packa skötväskan och duscha.


Ramlar William så brukar han ligga kvar så här på golvet ett tag :) haha..Näe, jag tänkte bara lägga mig en stund, jag trillade inte!!!


Haha, pappa har satt honom här i :)


Haha, jag och William igår :)


Kommentarer
Postat av: Harneman

Jaså var ni hemma hos Emma och Stina... vill minnas att jag oxå bor där :´(

2010-02-23 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0