God Morgon...

Så oj då, Sandra och Jenny har tydligen gett Award till mig eller säger man så?
Så under dagen lovar jag att fixa det, men jag undrar eftersom jag fått en av två olika måste jag göra 2 då?
Hahaha, jag som är bra som jag är på datorer så är det ett mirakel om jag kan kopiera.. Hahaha..

Nu sitter William med sin Jack och Liten bok som han fick i dop present, och ack ja den måste lagas. :S
Tänk att det kan vara så roligt att dra sönder något.


Nu ska vi snart äta frukost och sen gympa lite för att sedan äta lite mellanmål för att senare fortsätta ut på promenad, tror jag! Det beror på hur kallt det är ute, jag bäddar ner fisen men den lilla nosen och dom små kinderna blir röda som bara den.
Och då får Elvis och jag klara oss utan att ta våra lurviga på promenix.
Dock skulle min röv behöva det, då jag inte längre går ner i vikt utan jag tycker bara det går uppåt?
Hahaha, jag kan skratta åt här, men jag blir så arg på mig själv inombords. Om man är så jävla missnöjd borde det väl absolut gå att ta tag i det?
Det värsta jag vet är människor som sitter med en godis påse och bara fortsätter gnälla om hur fet den är, men fan jag är likadan. Alltså har det med min egna självkänsla att göra.
Har så lätt för att berätta för folk att det kanske blir lättare om du gör såhär samtidigt som jag smyger med att jag är exakt likadan. Eller nej, faktiskt inte. Jag berättar bara något litet om mig själv om jag känner någon som är i en sits som jag varit med om själv, men never hela sanningen och ja, det kanske hjälper någon.
Men slutpratat om vikt hit coh vikt dit, så fort det blir vår ska jag börja springa igen bara för att dämpa mitt dåliga samvete. Och börja med promenaderna igen.

Ja, jag och William sitter här vi sitter och gör inte mycket om dagarna.
När folk kommer hit så är jag så pratsjuk så jag pratar hål i öronen på dom!
Gash, jag längtar tills vagga gunga gå börjar igen!
Människor!!!!
På tal om det så vill jag börja plugga, läsa upp betyg och gå en utbildning.
Jag vill ha ett vanligt 7-4 jobb, få en normal lön utan att varje dag förstöra sin egna kropp. Missförstå mig inte för jag älskar att jobba med gamla men nu med William så känner jag att jag vill orka med honom, hans barn och ja ni fattar.
Och så vill jag kunna umgås med honom, inte jobba hela helgerna utan då är det hans tid.
Får dock se hur detta går, om jag kommer nånvart men bara jag sparkar mig själv i arslet så ska det väl gå.
Min dröm är att aldrig behöva vända på varenda krona och kunna ge William det han behöver utan att behöva tänka 2 ggr.
Dock måste jag lite sent kolla runt om någon behöver vikarie under sommaren.
Jag har inte tänkt en tanke på att det är nu man ska räcka upp sin hand och skrika högst!

Ja, självklart skrev jag mer än jag tänkt.
Men jag kommer in senare och tar dom Awardsen, men måste jag ta båda? Hur funkar det ?
Haha, jag kommer inte på en grej som skulle vara intressant med mig :S


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jag tror det räcker med en ;)

2010-02-11 @ 14:20:30
URL: http://znisse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0