Snabbis....

ja, jag skriver ett snabbt litet inlägg..
Idag består dagen av BVC, ska väga lill killen själv på vågen som är i ett annat rum.
Bara för att lugna mig själv.
Och för att jag vill se så han inte går ner då han inte fått ersättning mer än en gång.
Ska hänga och vika lite tvätt.
Gå en lång promenad med mina sötisar.
Laga mat och diska.
Och, oj just det.
VI HAR KÖPT HUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
SÅ, Ronnie ska skriva på papperen på måndag, så får vi väl se när vi börjar greja i ordning :)
Skönt med en gräsmatta till Elvis, den k*te.
Han gnäller, sniffar, slickar (ute på gräset där tjejerna urinerat!), rullar sig i allt.
Sen när vi är på väg hem så har han jätte bråttom hem till sin "pipphund".
Snacka k*tbock!

Så tack och lov så blir inte Willes första jul på röda HSB. Tack Gud!
Vi har fått nya grannar över oss, behöver jag säga vad det är för nåt?
Hmm, ska bli skönt att komma härifrån.

Jag har även förlorat en gammal klasskamrat, som valde att ta sitt liv. Tyvärr gick han på droger. Han kanske kände att han inte kunde slita sig fri från dom, så det fanns ingen annan utväg. Jag vet inte, jag pratade aldrig med honom längre. Jag träffade honom dagen före, på kvällen på affären. Jag gav honom en blick som sa mer än tusen ord. Han och min kusin kom fram och hälsade och kollade på Wille. Jag frågade hur dom mådde, (dom skulle aldrig göra det i normalt tillstånd för det skulle dom inte våga.) och frågade om dom mådde bra av sig själva eller om det var nåt som hjälpte dom på traven?! För ingen av dom hade någon verklighets uppfattning.
jag är sån, jag hatar allt som har med droger att göra.
Så länge folk håller på med dom så länge behöver inte dom prata med mig.
Jag står för det, ibland lite för starkt då jag blir elak istället.
Men det är väl kanske inte synd.
Jag hatar det, och vad det gör med människor som är underbara. Människor som är värda så mycket mer.
Jag blir så arg, arg över att dom väljer att förstöra sitt liv!
Nu sitter hans vänner här vid oss och sörjer, och försvinner in i den där j*la dimman som förstörde hans liv, som fick honom att ta sitt liv. Borde det inte vara en väckarklocka?
 Jag har lust att bara slå dom i huvudet och få dom att förstå.
Få dom att öppna ögonen.
Men det går inte, istället ger jag dom en blick. En blick som säger allt vad jag tycker om dom.
Att jag hatar det, dom för det dom gör.
Vackra, snälla människor som förstör sig själva.
Usch, det är tragiskt.
Jag kan inte säga att jag sörjer, men jag har en klump i magen.
Hade jag vetat där i affären att det var absolut sista gången jag såg honom, så hade jag gett honom en kram istället för att fråga om han knarkat bort alla hjärnceller.
Jag hade sagt att han var en bra människa egentligen.
Ytterligare en själ som försvunnit, en själ som inte orkat med livet.
Ytterligare en själ som är bra.
Jag hoppas att han har det bättre nu, att han är som han var när han mådde bra.
Men jag kommer aldrig glömma när vi gick i sjuan och han skällde ut oss för att vi rökte!
Förstod vi inte vad det gjorde med våra kroppar?
Han var snäll, blyg och osynligt omtänksam.
På nåt sätt kommer jag att sakna honom, som den han var då.
För nu kände jag inte honom längre.
Visste bara vad han hette och vad han gjorde.
Tragiskt..
21 år gammal och hade inget att leva för.

Jag Älskar dig William, och jag är glad att jag har dig! Hur dåligt jag än skulle må så är du min solstråle som gör livet värt att kämpa för!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är inte alls nervös, är mer förväntansfull :) det är mycket som gör ont här i livet :P



Hur var din förlossning?

Kram!

2009-09-03 @ 11:24:42
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men fy va hemskt, ja om nån vet hur droger är, inte av egen erfarenhet, men den som står mig närmast höll ju på med sån skit. Som tur är är h'n ren nu, å de tackar ja gudarna för, varje dag! Stor kram till dig Tessan!

2009-09-03 @ 14:31:20
URL: http://laliqua.blogspot.com
Postat av: Marie

Åh, vad kul att ni har köpt hus? :D Vart blev det någonstans? Tyckte du pratade på Karlstad ett tag. Tråkigt med din klasskamrat, förstår inte att folk kan börja med någon sån skit. Hoppas att han har det bättre nu iallafall!

2009-09-03 @ 16:09:53
URL: http://livetsomenjonson.blogg.se/
Postat av: Sara

tänkte exakt samma sak när jag hörde om J... vi umgicks ju ett tag på högstadiet men nu för tiden hälsade vi inte ens... sånt har jag dåligt samvete för nu!! uach hoppas han fick frid nu iaf... och att allt är bra med er :) kul med hus! vart ska ni flytta? kram

2009-09-04 @ 07:08:06
URL: http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Tessan! Du fick mej som vanligt att grina, jag håller med dej om att han var en väldigt go kille innan han började med skiten. Robin blev väldigt ledsen när jag berättade för han, han letade upp ett gammalt skolkort o bara tittade. Det är lättare sagt än gjort att dom ska ha detta som väckarklocka, dom började ju en gång i världen för att fly ifrån verkligheten.Ingen säger första gången dom provar, att -jag ska bli missbrukare när jag blir stor. Vi får trösta oss med att han har det bra nu. Älskar dej, pusspuss

2009-09-04 @ 07:55:23
Postat av: Malin

usch det har jag missat!!! Ännu en ungdom från vår lilla ort som lämnat in för tidigt... sorgligt! Kramiz

2009-09-04 @ 17:44:39
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Ananas

Tack så hemskt mycket =) Ni kanske också har såna planer? Dop/bröllop! Verkar vara en trend ;) Kram

2009-09-06 @ 22:05:23
URL: http://ananas.blogg..se/
Postat av: gaby

hej du. hur e de?? vart e de ni har skaffat hus då?? å när sker flytten? anna va å hälsa på me linus på jobbe å dan efter lr 2 dar efter så kom även jenny å lille vincent. så nu tycker ja de e dags för dig å wille å förbi å säga hej igen :) hoppas allt e bra me! kram

2009-09-10 @ 17:57:03
Postat av: Jenny

Hallå??

Nån här? =P.

Du får uppdatera lite snart, så nyfiken på wille och huset och självklart hur du har det oxå.



Kram kram

2009-09-10 @ 21:15:51
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vill absolut inte ha EDA så dom får inte nämna det såvidare det inte blir komplikationer. Jag vill försöka göra allt så naturligt som möjligt och ska dra på det så långt jag orkar. Sen hur det blir är en annan femma :) men jag vill försöka.



Vill du ha fler barn trots din långa förlossning?



Kram!

2009-09-11 @ 11:56:12
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0