Piggelino...

Det är min kille det.
Japp, klockan 4 börjar han bråka.
Fast han är inte riktigt vaken, utan han bara ska ligga på mage med näsan i pappas kudde, och det går inte jag riktigt med på.
Halv 5 är han klarvaken.
SÅ idag gick jag ut med Elvis och Ronnie fick ta Wille.
Hahah, ibland är det lite skönt att få en fem minutare för sig själv.
Nu sitter vi vid matbordet, han äter på sina saker och jag sitter här en sväng.
Äter musli och blåbärs yougurt, har tröttnat lite på att äta gröt varje dag.
Så nu fick det bli annat.
En stor mugg kaffe får det bli till.
Ingen idé att jag lägger mig igen när han somnar, då blir jag bara ännu tröttare.
Idag hoppas jag att Emma och Stina har lust med en promenad.
jag är fortfarande förkyld, men jag känner mig mycket bättre ute plus att Wille och Elvis måste få komma ut en stund.
Barn ska väl vara ute minst en gång varje dag?!
Nej, nu ska jag fortsätta äta och prata lite med sonen.

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0