mamma.....

Ja det säger min lilla kille, han sa det första gången förra veckan. :)
Han fattar väl inte att det är det han säger men ibland kommer det hur tydligt som helst MAMMA!!!! :)
Mysigt som bara den!
Kanske han kan säga det för att vi övat en hel del så fort han öppnat munnen :)
Skit kul är det iaf :)

Idag har vi varit på baby träff hos Emma och Stina.
Alltid lika mysigt med massa bebisar :)
Det var Karem-Naomie, Sandra-Samuel ? (hon har tvillingar och lämnade ena hemma :)) Sandra-Kimberly, Jag-Wille.
Jätte mysigt, och Naomie är ju hur duktig som helst! Kryper och tar tag i saker och ställer sig. Hon är 2 månader äldre än Wille, så snart. Snart är han också där :)
Men gud vilken liten charmis hon är, och skrika ´det kan hon :)
Kimberly är en riktig liten klump, men jisses så söt! Världens goaste kinder (dock näst efter Wille så klart :)).
Samuel och Denny är ju charmknuttar utan dess like! Haha, Wille gillar dom verkligen.
Och så sötnosen Stina, det är ju Willes tjej. Haha, hon skrattade lite idag. Hur söt som helst.
Till sommaren när vi flyttat till huset, så ska jag bjuda hem alla dessa bebisar som då blivit över året och så ska dom få vara på gräsmattan och ha lite barn pooler att sitta i :)
Kanske kan ha en baby träff här hemma före, hmm.
Får se.
Skulle väldigt gärna vilja det men vi har ju överdrivet mycket saker.
Huset får vi tillgång till tidigast 15e okt, senast 1 nov! Och då ska det renoveras lite innan vi kan flytta in. Så i dec kanske ? Hoppas ju såklart på nån gång i nov!
Det är ett dödsbo, och det är bouppteckningen (?) som tar tid.
Men gud vad härligt med hus, och att slippa dessa grannar.
Kommer så klart sakna Martin, men jag får väl hälsa på honom då!

Nej, nu ska jag in och lägga mig. Ville bara skriva ett par rader. :)
Har skrivit 2 ggr under veckan men lyckats radera istället för att publicera, och har då inte orkat skriva om allt igen :P

Kram på er och trevlig helg!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, jag hoppas jag tar mig igenom det utan EDA :) vill testa allt annat först.



Jag lääängtar! Jag brukar se dig på Orrby men vågar aldrig hälsa, haha ;D & du var ute och gick häromdagen med din kille & bebben :) & en hund! Ja körde förbi :)



Kramar!

2009-09-11 @ 23:56:38
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: gaby

åh, han kan prata nu :) va roligt :)

2009-09-13 @ 14:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0