Ett helt halvår!

Ja, det blev våran lilla gosse igår.
Och under den lilla tiden vi hann träffa pappa igår så sa han det om och om igen..
Haha, tror pappa har svårt att förstå vart tiden tar vägen :P
När pappa kom hem igår låg Wille på ett täcke på golvet och skrattade, och det syns så väl på Ronnie vad glad han blir.
Han blir sådär alldeles go som världens bästa pappa bara kan bli.
Och när Ronnie höll i Wille och han stod upp så "hostade" Wille (en ny grej han lärt sig och han tycker det låter kul!) så asgarvade han åt sig själv :) Jag och Ronnie vek oss av skratt vi också.
Knasiga unge...
Men det där måste han ha fått efter oss båda, för det är bara vi själva som skrattar åt våra egna skämt.
Hahaha...
Han är så himla go.
Vi skulle ha gjort handavtryck och fotavtryck igår men det hanns inte med, lillfisen skulle ju sova.
Och pappa var tvungen att gå till huset en sväng.
Så det får bli idag.
Det där huset hoppas vi verkligen blir fint när det tar våran pappa från oss så mycket.
Vi saknar ju honom hela dagarna när han jobbar och när han kommer hem är det ju dags att sova. :(
Men, så kul det ska bli med hus, 1 nov borde vi väl ha flyttat helt!
En gräsmatta, mer plats, man får köpa lite nya saker (här snackar vi platt tv som vi omoderna 70 åringar inte har!) , och tänk att inreda, men framförallt MER PLATS! så nu ska vi väl snart gå igenom våran monster garderob som funkat som förråd, och slänga mycket dret och sen börja packa lite smått så vi inte behöver göra allt sista veckan.
Så sjukt kul verkligen.
Och sen när vi äntligen kommit in och sådär, då ska jag ha en bebis träff!
Det är bara jag och Carem som inte haft så jag känner att nu är det min tur att bjuda dom små söta med sina goa mammor.
Det är dags hos Sandra den 16, men då ska lillfisen ha dom där hemska sprutorna så vi får se om han orkar, och om mitt psyke mår bra.
Jag hatar det där, och Ronnie måste vara med annars går det inte.
jag kan börja gråta bara jag tänker på det.
Och nu är han ju större, så det blir nog jobbigare!
Usch!
Men, för hans skull.
I måndags var Ronnie med på vagga gunga gå, och det gör han nog varannan måndag, han tyckte väl att det var lite löjligt men han tyckte det var mysigt också :)

nu vaknade lillfisen, dags att göra sig i ordning för IKEA med farmor och pappas moster :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

MEN TJÄNARE!! hoppas verkligen ni orkar komma och äta pizza imorgon. mina grabbar ska ju också få sprutor imorgon :O kul att jag hitta dej :)

2009-10-15 @ 23:20:12
URL: http://znisse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0