................

 






Jag älskar er knäppisar!

Gusch vilken mysig helg, jag älskar att ha Ronnie hemma. Även fast det mest är att greja med huset så har jag honom inom pusshåll och för mig är det lyx ! William och Elvis har varit mys sjuka som attan, hur underbart som helst.

Idag satt Wille i mitt knä, på köksgolvet (vi spanade in pappa när han grejade med trappen till övervåningen ) och han har varit hård i magen läänge nu (Så Anna, det där med amning hjälper INTE! ) och han fick katrinplommon med gröten i morse. Så märkte jag att han tog i och så började det lukta, hahahahaha då hade han bajsat mellan mina ben (som tur var kom denna gång inget på mig!) hur mycket som helst, eller ja en vanlig hög ! Men just då tyckte jag att det var massor, men vad skönt att det äntligen kommit ut! Detta har han kämpat med ett par dagar.. Men så jag skrattade. :)

I  morgon är det dags för vagga gunga gå och jag hoppas ingen kommer med någon mer förkylning. Och sen undrar jag över hur många av er som är sugna på att ge era barn spruta mot svinis?


Kommentarer
Postat av: Ananas

Jo om man bara ammar :P

Vi ska inte vaccinera Linus.

2009-11-15 @ 22:45:44
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag ska nog vaccinera grabbarna. men jag vill inte stå och trängas med massa andra, utan jag vill ha en egen tid. annars blir de inget.

2009-11-16 @ 08:16:24
URL: http://znisse.blogspot.com
Postat av: gaby

hade min fått så hade ja inte tvekat. nu får han inte för han e allergisk mot ägg.. :(

2009-11-17 @ 23:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0