Mysig morgon..

Ja, det hade jag och mina små pruttar :)

Ronnie försov sig i morse, med 2 timmar!
Helt otroligt..
Som tur var så vaknade William och ville ha mat.
Ronnie nyvaken fatta först ingenting.. Hahaha..
Jag bara MEN UPP MED DIG!!! klockan är tio i sju, du skulle ha varit på jobbet för 20 min sen.
Han: Vad är det för dag?
Jag: Torsdag, klockan är snart sju och du är INTE ledig!!!
Han: Vad är klockan?
Jag: God morgon, hallå ? Dags att vakna.
Han: Va? går in på toa, SEN kommer paniken..
hahaha..
Grattis liksom..
Om inte Wille vaknat då?
Då hade han ju blivit ännu senare..
Åh herregud :)

Har varit på BVC idag, våran "lilla" kille väger 5.092 :)
Han växer som bara den, igår på jobbet så upptäckte Ingrid att byxorna satt åt lite så det var bara att byta!
Så nu måste vi använda strl 62 för att han ska kunna ha byxor på sig :P
Säger ju att han är min lilla michelino :)

Ha en bra dag..


Kommentarer
Postat av: Malin

hihi, visst är det bra med en mänsklig väckarklocka???

kramiz m

2009-05-08 @ 22:58:59
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0