Snö, sol, 1-3 fräknar och nu regn..

Hur ska det vara egentligen..
I morse när jag vaknade så var det alldeles vitt ute igen, sen kom solen och tog bort det mesta av det som kommit och nu regnar det? Ha, vad är det här?
Ah, det regnar och är plus grader, och det är ju bra för då försvinner ju snön :) Det är ju skit bra..
Har haft en riktig gnäll dag idag, det gör verkligen ont i mig idag..
Orkade inte ens med ett besök av Mikkan, och jag som tycker det är så kul när folk vill komma och hälsa på, och berätta skvaller..
Hmm, skvaller. Ja det tycker jag om :)
Hahaha..
Har ätit lite mat också, fick bli spagetti och köttfärssås (och jag gillar fortfarande inte köttfärs!!!) och det gick ner tills jag började känna lite mättnads känsla..
Sen tog jag med mig cola glaset, min bok,en filt och satte ner arslet på en stol på balkongen..
Hann väl få sisådär 3 ljusa fräknar :P
Men det är något, och det var väldigt skönt så länge det varade måste jag säga..
Både jag och Elvisen njöt i fulla drag..
Elvis låg på bordet och tittade ut, och nosen gick fram och tillbaka flera ggr.
Tänk, att bara få ligga men samtidigt känna alla härliga dofter :)
Det är livet det förstår ni..
Haha..
Det var mysigt, men sen gick solen i moln och då gick vi in igen..
Så blir det mer sol under veckan så vet ni vart ni har mig!
Ljuvligt skönt att bara få vara och bara njuta..
Och det är bästa är att jag får luft och inte behöver röra mig särskilt mycket..
Ja, jag vet. Jag låter som värsta lata, men det är inte kul att röra sig mycket när det gör så ont att du bara vill slänga dig på backen och skrika..
Eller också att det gör så ont att det faktiskt är det du gör, och du slänger dig ju självklart inte på backen för att demonstrera att det gör ont utan för att du inte kan stå just i det tillfället..
Men vet ni vad?
Tänk när denna lilla super snyggingen kommer, då har jag glömt alla problem jag hade under tiden han var därinne..
Det är jag nästan helt säker på, för jag behöver nog bara titta på honom för att ångra att jag ens kunnat gnälla!
Åh gud vad jag vill att han ska komma ut nu!
Bara komma ut och visa vad vacker han är, vad det är för en liten filur som legat därinne och bara växt och växt..
Sparkat en hel del också :)
Nu får du allt ta och titta ut lille vän..
Håller ni inte med?
När mamma ringde igår så sa hon, ut och gå med dig så han kommer nån gång.
När min storasyster ringde, så ÅH, när ska du föda egentligen?
Svärmor skulle ut och jaga mig sa hon så det sätter igång nån gång..
Haha, snart har jag väl båda släkterna här som jagar mig runt hela Grums.. :)
Och jag är så grymt sugen på glass, vanilj glass med ischoklad!! Yummie..¨
Hmm, undrar om jag ska testa och se om sambon förstår detta bättre idag? :P
Njae, han är helt enkelt för upptagen med sitt tv-spel!
Jaja, bäst att låta honom vara barn så mycket som möjligt nu innan bebben kommer.
Det kan ju vara bra om han lekt ifrån sig lite tills det är dags..
Haha, jag tror att om vi ska åka på semester nånstans om några år så kommer jag och Ronnie vara med barnsliga än ungen..
Som jag, jag bara älskar att gå på zoo, och springer runt och pekar och tjoar åh kolla där..
Haha, ja vårat barn lär inte få det direkt tråkigt :) Och det är väl bra?
Samtidigt är jag ganska sträng så vi får väl se hur detta går..
Fast när det gäller min systerson är jag inte alltid lika sträng men tycker jag att han gör fel så ger jag mig inte förräns han bett om ursäkt!
Nej, nu blev det en massa töl igen..¨
Ska väl gå och blinka lite med ögonen, pussas lite på pannan och be om lite glass :)



Jag och älsk på väg till kusten i somras :)



Kommentarer
Postat av: madde

vilken underbar blogg du har kika in hos mig:)

2009-03-23 @ 17:17:50
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bild =) hoppas allt är bra med dig.

2009-03-23 @ 17:41:47
URL: http://tiildah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0