Myser runt lite..

Ja, för första gången på länge så har jag sovit nästan HELA natten.
Ronnie sa att jag somnade vid halv tio igår, jag vaknade iaf vid tolv nån gång och var helt chockad över att tv:n var avstängd och att Ronnie sov :P
Jaja, och då somnade jag om. Sen vaknade jag inte förräns vid 5 (!) och var super kiss nödig.
Och i morse vaknade jag vid 9, låg och drog mig i säkert en halvtimme innan jag gick upp.
Och det var så skönt, skönt att på flera veckor, månader att få sova!
Jag vaknade inte ens när jag var tvungen att vända på mig..
Helt otroligt..
Visserligen är jag lite seg idag, men det gör inget för det känns i hela i mig att kroppen fått vila ut..
Så jag började dagen med att äta frukost, kolla lite på datorn, slänga i en tvätt, vika tvätt, diska, gå ut med Elvis och nu har jag slängt i ytterligare en tvätt..
Nu ska jag hoppa in i duschen för Mikkan kommer snart på en kaffe :)
Bad henne köpa med sig Cola så slipper hon sitta och dricka själv, eftersom att jag inte är en kaffe människa..
Vänta du bara, brukar dom säga.. Haha, vänta tills du fått barn och MÅSTE ha kaffe för att orka med..
Det märks, men jag brukar inte gilla att äta eller dricka saker jag inte tycker om så det är konstigt om jag gör det med kaffe.
Hmm, men ingen gillar väl direkt kaffe ifrån början?
Utan sju kilo socker och en halv liter mjölk?
Jag tyckte faktiskt om cappucinon (har inte en aning om hur det stavas just för tillfället, stopp i hjärnan, men ni vet vad jag menar ! ) i Miami. Mmmm, så gott.. man behövde inte ens ha mycket sötningsmedel i.
Nu sist vi var där förr förra året 07-08 så hade dom bytt ägare på det där stället så då smakade det skit..
Inte alls lika gott, och nu sitter jag här med mina graviditets grejer och dreglar som en pit bull efter just den cappucinon..
Mm, skulle kunna ge vad som helst för den nu.. Den var verkligen as god..
Och jag skämtar inte när jag säger att jag dreglar, jag gör verkligen det.. På riktigt..
Fräsch..
Och jag är så sugen på nåt annat, men jag kan verkligen inte begripa vad!
Blir tokig när det är så, jag vill verkligen verkligen ha nåt, men vad?
Kan inte komma på vad som skulle kunna dämpa mitt dreglande, mitt begär som skulle kunna lugna alla mina sinnen.
usch, det blev jobbigt nu..
Får se vad dagen bjuder på, tänkte att om solen är kvar framme tills sen nått balkongen så tänkte jag sätta mig med lite té, bok och filt och hoppas på att solens vackra strålar träffar mitt ansikte och kanske gör mig till lite mindre levande lik!
Det vore inga fel, inga fel alls..
Min kära systerson har ju lärt mig att dricka hallon té.
Nej, duschen var det va?
Jag tycker det är så skönt att skriva av sig lite, men det blir så mycket när man väl är klar..

Nu hoppade min älskade hund upp diskret på bordet för att slurpa i sig mitt vatten som är mycket kallare och godare än hans, tycker han. För han fick nytt vatten när jag gav mig själv.. Allt som mamma har, ska han också ha.
Ännu värre är att nu tänkte jag ta mig en klunk..

Duschen..
Behöver ju inte går runt i mina tjockis kläder ( eller vänta, jag kan ju inte ha nåt annat!), jag menade mys kläder när Mikkan kommer. kanske kan få på mig nåt som inte ser ut som...
Nej, det funkar inte..
Du får helt enkelt leva med det Mikkan..
Sorry..

Ha en underbar dag i detta vackra väder..



Jag och älskling på Kolmården i somras :)
För den som vill veta var det även runt denna tiden knöddas i magen blev till :)
Om man nu får tro på barnmorskan och deras sätt att räkna ut :)
Så tack Kolmården för all inspiration..

Kommentarer
Postat av: Sara

oj vilka noveller du skriver :D kul att läsa om dig iaf!

2009-03-17 @ 15:03:14
URL: http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha, ja jag vet..

Det är inte riktigt meningen utan det bara rullar på.. Tyvärr, men tack för att du tycker det :)

2009-03-17 @ 17:14:56
URL: http://lelvisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, jodå jag överlevde allt att du gick i myskläder, och då va vi jue två om den saken ;) haha

2009-03-17 @ 19:38:05
Postat av: gaby

haha.. du kollade på djuren hur dom gjorde lr?? :) kram på dig!

2009-03-18 @ 12:14:02
Postat av: Tessan

haha, faktiskt så var två noshörningar som var på G men det hände inte riktigt något, så jag antar att vi testade själva för att se hur det skulle vara.. Hahahaha.. Kram

2009-03-18 @ 14:09:54
URL: http://lelvisen.blogg.se/
Postat av: Mikkan

Det är dåligt med uppdatering här va tycker ja.. :P

2009-05-15 @ 21:14:20
URL: http://MikkanG.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0