Haha..

ja, jag vet inte riktigt hur det här med blogg fungerar..
Hur gör jag för att kunna kolla andras bloggar medans jag själv är inloggad?
Ja, data expert är jag då INTE!

Nu sitter jag hemma hos mamma och försöker förstå hur det här fungerar.
Inte lätt måste jag säga..
Idag har jag väl inte gjort så mycket, försökte mig på en promenad med Elvis, men fick en förvärk som hängde sig kvar så det var bara att vända och gå hem igen..
Ikväll är det meldoifestivalen på tv:n men jag tycker det var rena rama skiten i år så vem som vinner kan jag kolla imöra.
Så det får väl bli en bra film, och kärleka med min sjukling och min lilla håriga älskling. :)
Det känns inte att det är lördag idag, det är väl för att Ronnie inte är hemma. :(
Tycker denna charmknutten i magen kan komma ut snart så jag kan snosa, mysa och ta hand om..
Jag har inte jobbat nånting på skit länge, och jag saknar det.
Det blev så svårt där när allt gick så fel, och sen fick jag inte jobba längre.
Sjukskriven, men det var väl bättre att få reda på varför jag inte mådde bra än att inget veta..
Bäst för både dom på jobbet och mig, eftersom jag endast var vikarie som blev inringd..

Jag undrar så, ska jag göra kycklinggryta med ris ikväll eller ska jag göra kyckling med potatisgratäng?
Det lutar just nu mot kycklinggryta för jag bara älskar ris! Men det gör dock inte Ronnie.. Hmm..
jaja, finns dom som har värre problem än såhär så jag tänker inte ens beklaga mig över det här mer!

Jag tänker på er vet ni, ni är något av det bästa jag har och jag står alltid på eran sida, oavsett vad det än är.
 Ni hjälper mig med det ni kan och därför ska jag försöka hjälpa er med det jag kan.
Vi tar väl hand om varandra? Så som man ska ni vet :)

Kanske ska jag försöka ta tag i det här igen och försöka mig förstå det här.
Ja, ingen har sagt att jag är smart..

Nu har jag gått 36+5 veckor så nu om 2 dagar min lille vän får du väldigt gärna titta ut om du vill!
Du är efterlängtad som bara den, och jag är så nyfiken på hur du ser ut, har du mycket hår?
Får du mina bruna ögon, eller ska det bli ett sånt ovanligt fall där det bruna inte är dominant?
Jag längtar så tills jag får ta din lilla hand i min, kolla i dina fina ögon där du ligger och tittar runt och putar med den lilla putmunnen. Jag längtar så tills jag får höra ditt första skrik som jag hoppas är högt och starkt, men inte allvarligt!
Tänk när vi ska sätta oss i bilen på väg hem för första gången, när vi har absolut hela ansvaret om dig.
Som vi ska skydda dig.
Hur ska det bli när Elvis får träffa dig första gången?
jag tror han kommer pussa dig massor, och vara glad över att du inte ligger i magen längre så du ligger och sparkar på honom när han ligger för nära. haha, men det är ganska sött. :)
Jag är helt säker på att han kommer passa dig med allt han bara kan.
Hans lillebror, och ingen annans.
Haha..
Jag längtar så tills du är här hos oss, och jag vet att jag inte är ensam om det.
Du har många som väntar på dig. :)
Så känn dig fri att komma snart.



Kommentarer
Postat av: Mr Goodlooking

Va du e go min lilla blogg drottning; )

Puss på nosen

2009-03-14 @ 17:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0