Gröt som inte landar..

Ja, nu har jag ätit manna gryns gröt men det landar inte!
Är fortfarande skit hungrig!
Ändå åt jag en hel stor tallrik..
Med äppelmos på :) GOTT!!!
Någon därinne kanske som var hungrigare än mig, så han roffa åt sig allt..
Vilken liten skit..
Och som ni märker så hjälpte inte lång promenaden nåt, sitter fortfarande hemma med magen i vädret!
Fast "mensvärk" har jag, lite grann.. Lite ont i ryggen också, så idag fick jag väcka Ronnie (på hans sista sovmorgon innan arbetsveckan börjar för honom igen!) så han fick gå ut med Elvis. Jag satte mig i badet och nu känns det bättre :)
Och mamma, toa dörren var inte låst och telefonen låg bredvid hela tiden :) !
Andas ut igen, du behöver inte hålla andan! :)
Tänkte jag skulle ta min bok och lägga mig i sängen och läsa lite!
Mysigt och skönt, speciellt eftersom jag har en sån kallad, dålig dag..
Känner av foglossningen rätt mycket idag, och det  är inge skönt alls..
Och sen mina fötter, ojoj..
Har ni sett en elefant låna en myras fötter nån gång?
Inte ?
Kom hem och kolla på mig!
Jag vet, jag gnäller en hel del. Oftast ogillar jag människor som gnäller, men ack så gnällsam jag är!
Fast jag är inte direkt min egen favorit just för tillfället heller så..
Igår efter lång promenaden så var mina fötter typ döda, men fick jag nån massage av min sambo?
NEJ..
Han satte sig istället bredvid mig och sa, ja, jag har faktiskt också ont i fötterna! Vi skulle nog inte ha gått så långt!
HALLÅ!!!!
Och när jag var glass sugen som bara den, så gnällde jag över det.
Men han fatta inte, han låg kvar i sängen med datorn framför näsan, tittade lite på mig, och hämtade sina chips.
Som inte jag kan äta, för dom är så starka.. Snacka om hjälpsam, eller hur!
Haha, men grejen är att han kopplar inte, han gör verkligen inte det..
Jag skickade t.om ett sms om att jag var glass sugen, tre timmar senare när han såg det flög han upp och skulle åka iväg och köpa, men hallå. Då var jag ju inte sugen längre :P För i det sms:et skrev jag att mina gravid hormoner skrek efter glass..
Haha, då fatta han!
Men att jag gick och gnällde och kollade i frysen typ tusen ggr, nej inte en reaktion!
Han behöver nog få skriftligt :)
Men han är ganska söt, väldigt söt..
Rätt charmig..
Nu ligger han och spelar tv-spel, och vill att jag ska mata honom med chips, för han blir så fet om fingrarna och då hamnar ju det på spel dosan!
Haha, han skämtar ju bara men av någon anledning tror jag att han menar en gnutta allvar..
Men igår kväll när vi kollade på Beck så fick jag mycket skön ryggmassage!!!
Det var ljuvligt..
Tack älskling!

Nej, nu tar jag min bok och slänger mig i sängen bredvid honom!

Snälla lilla söta Knöddas, det är helt fritt fram att titta ut nu.
Jag lovar, det är helt okej.
Vi har varma filtar om du är rädd för att frysa, och vi har massor av kärlek att ge!
Så kom du bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0