Den som skrattar först skrattar sist..

Ja, det kan man verkligen säga..
Förut när vi nyss hade parkerat bilen, och älsk skulle in och jag fortsätta med hunden så var det en granne som ramlade,
allt gick bra med henne, men det såg så knäppt ut och lät så kul! Vet att jag är elak, men jag skrattade iaf när hon var utom hörhåll.
Men tji, där fick jag för så fort jag kom ut på den stora parkeringen, ja vem tror ni inte dratta i ändan då?
Hmm, jo fröken asgrav..
Tror det gick med bättre med grannen än mig, för jag liksom hann slänga mig på vänster benet, så nu har jag skit ont i höften..
Suck..
Vissa straffar han med detsamma!
Har nyss kollat på Let´s Dance finalen, och min idol vann :)
Han är ju hel skön!
Grattis till honom..

Jag har en egen liten kille som är stark också, för gud vad han trycker neråt!!!
Ibland känns det liksom att hela (mus) benet ska dras neråt, eller det är svårt att förklara!
Men det är inget bekvämt alls..
Fast jag hoppas ju så att han ska titta ut snart, och som det lät på barnmorskan så tror hon inte att jag kommer att gå hela tiden, även fast det bara är lite mer än en vecka men ändå :)
Så snälla lilla sötaste lillkillen, vill du titta ut i helgen är du mycket välkommen :)
Tänk, tänk om jag går över tiden då?
Sisådär 14 dagar eller nåt, jag tror jag gråter då!
Det orkar jag inte, jag gör inte det..

Vi har hyrt två filmer också, men vi är så trötta så vi orkar inte kolla på dom idag tror jag! Inte ens den ena :P
Ska väl gå med hunden snart igen så vi kan sova nån gång, 90 bast som vi är ;D

Ha en fortsatt bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0