Dagen hos mor..

Då har jag varit hos min mor idag igen, hon är förbaskat rädd att den lille ska vilja titta ut när jag är ensam!
Men dagen har bestått av töl, läst lite i min bok och sovit i ca en timme. :)
Har varit med Zandra till stan också, hon var tvungen att växla in alla sina euro! Hon blev lite rikare efter det, eller ja rikare på svenska pengar iaf :P
Haha..
Nu har jag nyss kommit hem, Ronnie håller på att göra makaroner och köttbullar (USCH!), han ska göra matlådor..
Jag tycker inte om det, har blivit liiite för mycket av det under min tid med Ronnie + att även fast jag inte ätit det alltid så har jag känt lukten och sett han äta vilket gör att bara för det är jag trött på det.. Fast jag är inte så glad i pasta och har väl aldrig riktigt varit!
Elvisen är trött som vanligt efter en dag hos mormor. :) Så nu ligger han och mys tuggar på sitt tuggben :)
Det är gott det..
Snart kommer Ronnies lillasyster hit och berättar om hur det har varit i Skottland.. Två hela veckor har hon varit där, så det ska bli skönt att se henne och höra hur hon haft det :)
Fast du Lollo, grejen är att jag är trött nu så döda mig inte om jag gäspar mycket!!!
Jag menar faktiskt inget illa..
Och som ni säkert märker eftersom att jag sitter här och skriver så har den lille bestämt sig för att inte titta ut än, men ont det har jag haft hela dagen.. Riktigt illa mens värk har det känts som, och ont i ryggen..
Så jag hoppas verkligen att han vill titta ut snart!

Förresten så fyller min storebror Tommy år idag, så GRATTIS på födelsedagen käre bror :)

Nej, nu ska jag försöka piggna till lite innan Lollo kommer :)

Ha det en bra kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0