Läkar och efterkontroll..

Ja, det har jag och michelino varit på idag.
Han växer så bra och allt kändes, hördes och såg bra ut! :)
Han var en perfekt liten gosse, en stor sådan.
Mamma var med och passade honom medans det var min tur, ville inte ha med honom in till undersökningsrummet.
SÅ tack mamma :)


Jag  vet att jag är jätte dålig på att skriva och det är inte kul.
Men nu i helgen har det ju varit så fint väder så vem har velat vara inne och ugglat?
Inte vi iaf, vi åkte till farmor i Värmskog och där myste på vi som bara den.
Elvis fick springa lös, och Wille sova i vagnen.
Och det gjorde han.
Det var inte stor skillnad från förra sommaren, så snäll är han!
Så i måndags badade jag för första gången, och det var inte så jäkla kallt faktiskt!
Inte så varmt att jag låg och plaskade men lagomt för ett dopp (som tog tre timmar för mig att ta!!!) och det var skönt med tanke på va varmt och härligt det har varit..
Ska bli skönt när älsk snart har semester.
Ska inte göra nåt speciellt eftersom han är så liten Wille..

Men på en vecka har jag fått träffa två bebisar som jag varit såå nyfikna på.
Linus och Stina, och vilka charmtroll..
Linus var rund och go :)
Stina var jätte liten och jätte söt, men hon var sådär liten så man knappt vågar ta i henne för man är rädd att hon ska i sönder. Hon vägde ett kilo mindre än vad Wille gjorde när hon föddes..
Så jag fick aldrig en så liten bebis..
Wille pille har blivit grymt stadig i nacken, och det är skönt att han när som helst kan hålla upp den själv hela tiden..
Det längtar vi till..
Han är så glad hela tiden, skrattar och ler nästan varje gång man pratar med honom, om inte annat så gör han miner. :)
Så varje morgon när vi vaknar så säger jag go morron mammas snygging och då ler han med hela ansiktet och då smälter jag sådär som bara en mamma kan!
Han är så vacker min lilla kille, och jag trodde inte man kunde älska såhär.
Mammas lilla töl pelle, haha tänk när han bröjar prata på riktigt då kommer han töla hål i huvudet på oss, men det gör ingenting för både mamma och pappa är ganska duktiga på att töla dom också :)
Jag är en mamma!
Haha, det är så häftigt..
Jätte coolt, haha och nu när jag tänker tillbaka från när jag och Ronnie bara skrev sms till varandra till att vi har ett gemensamt barn, som vi har gjort helt själva!
aldrig kunde jag väl tro att jag och Ronnie ens skulle göra sånt som man gör när bebisar blir till...
Haha, hade nån sagt det till mig då så hade jag asgarvat och blivit sådär knall röd i ansiktet som typ bara jag kan bli.
Jag kan bli så generad så det gör riktigt ont i mig, så jag blir sur och otrevlig mot den som gjort mig generad.
haha.. Gud..


Nu ska jag ut en sväng med mina små killar och vänta tills våran älskade pappa kommer hem, för nu är vi i stort behov av att få kramas med pappa, alla 3!



Såhär vill jag ha mina killar varje dag, nära så att man alltid kan pussa på dom när man vill.
Så idag ska vi pussas och kramas med pappa hela kvällen :)

Kommentarer
Postat av: gaby

wille e ju så söt!! :) men hur gick de när du badade?? fick du ingen mjölkstockning? ja va rädd som fan för ja skulle få de om ja badade å fick faktiskt de fast ja aldrig gjorde de den sommaren... ja hoppas du slipper de iaf. har du vart å hälsat på i den nya lokalen? de e hilma fint här så de tycker ja du ska göra snart.. så ja får träffa lillen igen :) anna va ju här me sin men då va ja ledig å hade glömt fylla i lönerapporten så ja fick bara träffa hennes goding en snabbis.. hoppas allt e bra me er. kram

2009-06-04 @ 10:45:03
URL: http://gavys.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Alla runt omkring er visste att det skulle bli ni.

Det var bara ni som behövde mogna till er.:) å du! Jag passar GÄRNA Wille. :):)pusspuss på er alla

2009-06-04 @ 12:02:40
Postat av: Malin

vilka underbart fina bilder!! hOppas dverkligen att ni sätter ram på en del av dom!! Kramiz m

2009-06-12 @ 18:53:22
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0