I städar tagen..

Ja, nu hoppas jag att min älskade sambo blir impad av mig när han kommer hem!
Vi har så jäkla mycket grejer hemma, överallt..
Men så har vi en bebis, hund och oss 2 i en 2:a också..
Jag är så trött på att vi bor på allting.
Så nu har jag flyttat en massa saker och det blev iaf lite mer plats :)
Ska snart börja damma, dammsuga och skura sen efter det tänkte jag göra lite mat.
Har även hunnit med en promenad med mina små rara killar =)
Den minsta ligger nu och sover i sin babysitter.
Storebror är där och kollar till honom ibland :)
Hur charmig som helst..
Jag skulle faktiskt vilja ha honom i spjälsängen nu (hör och häpna) men då vaknar han och jag kan bara inte låta honom få vara alldeles själv när han är vaken!
Då brukar vi ju prata och sjunga =)

Nej, dags att fortsätta..
Mamma är på väg och hämtar sin husbil och jag ska följa med dom hem och spana in den.
Så får se vad långt jag hinner här hemma nu då, men det är bättre iaf :) Annars får jag fortsätta när jag kommer hem igen..
Det är nämligen min brors söta flickvän som hämtar upp oss =)
Kul att få träffa henne lite också..
Träffar ju inte syskonen som bor i säffle så ofta eftersom jag inte har körkort =(
Men så fort Wille har blivit lite större och jag börjar jobba igen så är det högst upp på listan..
Måste spara lite först bara..

Nej, får ta en snabbis disk nu så får jag fortsätta när jag kommer hem igen =)

Ha trevlig helg :)

Stora kramar från oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0