Svininfluensa, flyttad spjäl säng och fredagsmys.

Ja, eftersom ronnie haft dom symtomen så får han inte ta i Wille.
Nu har han bara ont i magen, men jag tror att det är för att hans semester är slut och det är dags att börja jobba på måndag.
Lite pyskiskt sådär ni vet.


Idag har jag flyttat spjälsängen och ställt den alldeles intill min sida av sängen så jag kan ta, se och känna på honom ändå.
Den blåa spöklampan får följa med den också.
Det är det bästa köpet vi gjort.
Den har varit på vareviga natt sen Wille kom till världen.
Man ser lagomt mycket, och den lyser inte så starkt. :)
Utmärkt.
Införskaffad på IKEA för den som vill veta :)
Den laddar på dagarna och är utan sladd på nätterna.
Jag har redan ångest, men man kan ju alltid testa.
Trivs vi inte med det jag och Wille, då får han ju flytta till våran säng igen.


Idag ska vi ha lite fredags mys, och gå lång promenad ikväll :)

Skriver kanske mer sen :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ingen fara :)



Jag är bergsäker på att det var ni :) söt han är er lilla plutt! Gick förlossning och allt bra?



Hoppas din kille blir frisk snart!



Kram!

2009-07-18 @ 15:14:52
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Hoppas innerligt på snabbt tillfrisknande...jobbigt när man inte mår bra!



Ha så gott du kan!

2009-07-18 @ 16:00:37
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0