En hel dag med sötnosarna..

Ja, det kan man verkligen säga.
Ifrån halv tolv till halv tio tror jag :)
Men jag och Wille tycker ju det är så roligt att umgås med Emma och Stina :)
Vi har ju så himla mycket gemensamt.
Det har iaf varit en härlig dag..

Nu ligger mina killar och sover, R har ju jobbat för första gången på 4 veckor idag.
Själv har jag tagit mig en välbehövlig dusch (de tar ett tag innan man kommer in i vardags rutinerna igen), och lagt på lite lack på naglarna.
Det är min lyx, och det tänker jag behålla.


Hur kommer det att vara sen?
Som vanligt, eller har du ändrat dig?
Jag hoppas så att du ser det här som en räddning, en räddning från dig själv.
Ett uppvaknande.
Du ska bevisa att du klarar dig till 100 % innan jag någonsin tänker lita på dig.
Bara för att du klarar en vecka så betyder inte det att du fixat det.
Jag sätter mig inte i skiten igen, jag har all anledning att må bra just nu och tänker inte låta en som du förstöra det.
Aldrig mer kan du såra mig, jag har stängt av allt som har med dig att göra.
Den här gången är jag stark, stark att veta du kanske inte klarar det.
Jag är stark.
Jag har tagit mig ur det, och vet du?
Det är det djupaste fräschaste andetaget jag tagit på länge.
Jag känner mig fri.
Hoppas du snart gör detsamma.
För den du är egentligen, den älskar jag.

God natt och sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Ananas

Jag kanske var på fel ställe. Var vid toaletterna vid restaurangerna. Där fanns det bara ett skötrum iaf.

2009-07-22 @ 12:10:20
URL: http://ananas.blogg..se/
Postat av: gaby

åh värsta lyxet :) men så e de å va mamma, man får va glad om man ens hinner duscha mellan blöjbyten, matning å allt va de nu e.. å de slår nästan aldrig fel heller när de e riktigt små.. så fort man känner att man kan kopla av så vaknar den lilla.. :p men de e ju mysigt me :) sen förstord ja inte resten du.. men hoppas allt e bra me dig å att ingen vartit dum mot dig. kram

2009-07-22 @ 18:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0