Besök..

Ja, det får vi snart.
Av mamma, pappa, lillebror och systerson.
Dom ska komma hit och äta tacos, chokladpudding,vaniljglass, grädde och jórdgubbar :)
Ska kolla på vi hade iaf tur med vädret igen.
Hoppas den är bra, är inte allt för kär i svenska filmer.
Men min lillebror tycker det är roligare och älsklingen fick välja film så varför inte.
Antar att det är för åker runt i en husbil och dom är ganska lika mamma och dom :P
Hoppas vi får en bra kväll iaf, eftersom att pappa snart åker.
Hmm, det kommer bli full rulle i våran tvåa :P
Dom har hunden med sig också, blir roligt för Elvis de :)

Kommer väl med uppdatering i morgon om hur kvällen var :)
Om det går som jag vill så kanske bilder också :)

Kramar
hoppas ni får en fin lördag :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni får en fin kväll! Snart har jag semester, och då ska jag passa på er, hihi... kramiz M

2009-07-18 @ 19:13:49
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: gaby

de lät göttit.. tacka lille wille från centrumflickorna för de fina kortet. lät som han hade en fin semester :) hoppas allt e bra me er. kram!

2009-07-19 @ 09:40:46
Postat av: Ananas

Åhh, vad bra. pustar ut Hoppas ni hade en trevlig kväll med din familj =)

2009-07-20 @ 23:56:02
URL: http://ananas.blogg..se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0