Bambarararam....

Brist på fantasi !

Hmm, nu ligger korven och lillfisen och sover. Far och son är mycket trötta, det tror jag det när båda varit uppe inatt. Ronnie har jobbat och William var vaken i 3 timmar och vägrade sova. William äter nu välling på nätterna, jag har slutat amma helt sen en vecka tillbaka. Dock har jag fortfarande produktion, och nu när fisen haft feber så hade jag så dåligt samvete ända tills han fick tag i bröstvårtan genom linnet och bet! Där fick jag mig en påminnelse om varför jag inte ville amma mer.
Julafton har hunnit vara också, morgonen var vi hemma och där fick hjärtat öppna klappar sittandes bredvis granen :)
Vid tolvtiden åkte vi till mor och far, käkade och tomten kom :) En nyvaken fis tittade med stora ögon på tomten! Haha, men han var snäll.
Sen på eftermiddagen åkte vi till Ronnies morbror och käkade och öppnade klappar. :)
Fisen har fått så mycket bra, lära gå vagn som han är jätte duktig att gå med. ( Rättning så det inte blir missförstånd, jag är hans mamma och tycker att han rockar på allt och han går inte felfritt, utan han drattar på baken och är ostabil. Men jag tycker han är så duktig!!!) Vi har fått en barnvakt så nu kan han sova på övervåningen även fast vi är nere. :) Fast jag är där och tittar till honom varannan sekund ändå :P
Hahaha..
Jag har varit ut men det kunde lika bra ha kvittat, jag trivs nog bäst hemma i familjens närvaro.
Jag är mamma nu, och det älskar jag att vara. Ingen slår ju min lillfis :)
Fast självklart var det mysigt att träffa tjejerna, och att sitta hemma och prata var trevligt.
Haha, kände mig som en heffaklump på nöjes dansgolv :P
Öhm, på tal om heffaklump så väger jag nu 48 kilo, och det gjorde jag när jag och Ronnie blev tillsammans men jag är inte riktigt nöjd än. Kroppen förändrades när jag väntade barn ( Jag har ju en stor bebis som var tvungen att få plats ! ) så nu efter nyår ska jag ta tag i kragen och sätta igång på riktigt. Ca 5 kilo till, och träning så inte huden bara hänger! Jag vill vara smal och fast! (Dock lär ju skinnet på magen hänga mer, men äsch blunda då om du inte gillar vad du ser i sommar !) Jag vill göra en makeover, men haha vi får ta en sak i taget. Jag ska även börja söka jobb på allvar, se om jag inte kan få jobba helg nånstans. Jisses, föräldrapenningen är inte bra och jag vill gärna kunna leva utan att tänka på att det är Ronnies plånbok det drabbar! 

Nej, nu lite bilder :) Det är ju det ni gillar mest. Hahaha, mitt babbel är ju inget att läsa om.


Pussas på Julafton måste man ju göra :)


Sikket skägg han har!


William och Sebastian i tomtens knä. Williams enda kusin det där :)


Dansa med morfar..


Mamma, jag, moster och morbor gömmer sig bakom. Hmm, undrar varför ?


Farmor ville se när jag går med lära gå vagnen, men jag ville visa vad duktig jag är att stå på tå! Min kusin Sebastian gjorde också det, så hans mamma fick säga till honom att sätta ner hälen. Än idag trippar han på tårna ibland. och han är 7 år gammal snart! :)


Brorsan och pappa äääälskar bilar sackosäcken som jag fick av tomten. Det var till och med pappa som önskat den åt mig! Snäll pappa jag har va ? :)


Jag har varit så snorig (pga av tänder) att jag och mamma fick sova på soffan så jag fick luft. Min mamma gör allt för mig.


Jag blir ju så himla stolt över mig själv när jag ställt mig upp. Nu har jag blivit så våghalsig att jag försöker släppa taget och stå helt själv men det går ju inte, inte än.


Men jag kan böja mig ner för att hämta leksaker! :) Jag börjar bli stor kille nu säger mamma.

Lite uppdatering iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0