Ännu en helg..

har gått.
Jag kan verkligen inte förstå vart dagarna tar vägen!
Hmm,  dagar fulla med bus och just nu fyra fram tänder samtidigt.
Så helgen bestod av lite gnäll och han vill bara vara hos mig och Ronnie. Mest mig, så det är bäst att inte lämna honom!
Nu är vagga gunga gå slut för den här gången, och jag längtar tills det börjar igen.
Kommer bli konstigt på måndagarna utan stress så fort man slår upp ögonen.
Ska bli kul att se hur alla ser ut och hur mycket dom vuxit!
Spännande!!!











Var duktig 2 dagar i rad och var ute och sprang :)



På väg till ett 90 års kalas ;)

Williams söta tjej Stina :) Sikken klump hon har blivit :)
Snacka kvinna med former:)
Hon är ju så go och så söt!
Charmfia..


Kommentarer
Postat av: Sandra

men vi ses väl den 22? :) skabli kul å se alla, har ju inte sett nån sen ni va här, förutom kimberly en snabbis i söndags. de väger ca 9,6 kg och jag vet inte riktigt va långa de är men har fått börja med stl 80 så de ligger nog på 72 , 73 cm någonstans. :)

2009-12-02 @ 13:13:51
URL: http://znisse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0