Trött och ont..

Ja, vi har nyss varit ute på en liten kvälls promenad. :)
Det var väldigt skönt men jag får ju så jädra ont efter ett tag så vi kommer inte så långt.
Men får väl vara glad att jag kommer ut iaf :)
Lill snutten sover ju så bra när han åker vagnen, eller ja han sover alltid bra :)
Han gör inte så mycket annat..
Fast just nu ligger han bredvid pappa och kollar på 2 1/2 men, hickar och myser :)
Han ligger och pratar med pappa :)
Jätte go.
Kom på förut att älsk bara är hemma en vecka till nu, (William blir två veckor idag! Va fort det går !!! :)) och hur ska jag göra då?
Hinna med allt? För nu har han ju faktiskt börjat vara vaken på morgonen, och Elvis måste ju ut och då måste jag ju ner med barnvagnen för två trappor (eftersom att våra grannar inte är att förlita sig på så vägrar jag att ha den i korridoren!!!) sen upp igen för att hämta William och Elvis..
Hmm, jaja lär väl få sving på det där tids nog men ändå!
Och så kom jag på förut att jag och Ronnie aldrig spenderat så mycket tid med varandra som nu.
Och jag har bara njutit av varje sekund. När William har sovit så har vi passat på att mysa och gosa med varann.
Och vi kan ju kramas ordentligt igen, magen har ju liksom varit i vägen ett par månader :P
Jag älskar att kramas, det finns inget goare :)
Att bara få mysa in sig under hakan och borra in mig hos älsk är det mysigaste jag vet..
Eller ja, det kommer som en god tvåa iaf för nu finns det inge mysigare än att få ha våran goa bebis att snusa på :)
Nu ropar den lilla gosen på mig :)
Dags för kvälls mat..

Sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0