SUCK...

Idag ska dom installera bredband i vårat hem, och nu sitter vi färdiga att åka men vi vet inte vilken tid dom kommer!
Så jäkla töligt..
Trött som en gris är jag också, prinsen har varit vaken men han har inte gjort nåt väsen av sig, bara legat och tittat och tuttat på sin napp :) Men jag kan ju inte bara somna ifrån honom!
Sjyst mamma liksom.
Och sen tycker jag inte om att han har nappen när han sover.
Kalla mig överbeskyddande men han är verkligen det bästa jag har och jag är verkligen såå rädd om honom!
Skulle göra allt för honom.
Nu ska jag hjälpa älsk att flytta på sakerna så dom kan göra det dom ska..

Älsk tyckte vi kunde ta en tripp till stan! Så då gör vi väl det :)

Ha en fin dag :)


Kommentarer
Postat av: Ananas

Napp sägs vara bra mot plötslig spädbarns död :)Vill han inte ha den så spottar han ut den. Ingen fara om han sover med den med andra ord. Han andas genom näsan så nappen är inte i vägen för andningen om du tror det :)

2009-04-21 @ 18:14:51
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0