En bra dag :)

Ja, idag har det varit en riktigt skön dag måste jag säga.
Vi var ute och gick i en och en halvtimme förut och det var jätte skönt.
Visserligen går jag ganska sakta men vi var ute ett tag iaf :)
Elvis tyckte det var himla skönt att få komma ut och sniffa runt lite.
Vi tänkte ta en kvällspromenad också, skönt att vila emellanåt :)
Imorgon är det fredag, och det betyder en dag närmare att älsk börjar jobba :'(
Det kommer bli så grymt tomt utan honom, men William är ju snart 3 veckor så nu kanske jag kan börja ta kontakt med omvärlden igen..
Vi har ju bara varit för oss själva i stort sett under denna tiden.
Nästan inlåsta, vi har varit på promenader och till affären, två små kalas och inge mer!
Och det har varit så härligt att bara få rå om varann allihop.
Jag har älskat den här tiden, och är ganska säker på att när måndagen kommer och verkligheten hinner ikapp så kommer det nog att fällas några tårar från mig!
Självklart kommer jag att njuta av att få ha William och Elvis för mig själv och göra det jag känner för, men allt är så mycket roligare med Ronnie.
Han jobbar ju så långa dagar också, det är ju det som är så tråkigt men då jobbar han ju bara 4 dagar i veckan.
Men han åker hemifrån klockan 6 på morgonen och är hemma nån gång mellan 5 och halv sju på kvällen.
Och nu till helgen så har han den där långa helgen så han är ledig fredag, lörd,sönd och måndag :)
Och det är inte dumt :)
Dom små söta liven kollar just nu på tv, William ligger på Ronnies mage och är nymatad och go.
Himla nöjd med livet :)
Det känns så konstigt, kan knappt förstå att han är våran men ändå är det som att vi aldrig varit utan honom!
Förstår ni vad jag menar?
Men jag är så grymt lycklig just nu, och kan inte tänka mig att leva på ett annat sätt..
Nu ska jag gå in och pussas och mysa in mig jag med :)

Ha en trevlig kväll :)



Sötnosen badar med sin pappa och tycker det är himla skönt :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är det alldeles underbart!!! att rå om sin egna lilla familj! Kramiz M

2009-04-24 @ 10:21:19
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Åsaaaaa

Gud så söt han är :) :)

hoppas det går bra nu när han börjar jobba igen. Men du klarar detta själv gumman :)Allt löser sig ska du se :D:D

ha det bra // åsaaaaaaaa ;)

2009-04-24 @ 17:05:06
URL: http://alkemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0