Barnbarnbarnbarns...

Ja, idag har vi då varit hos Ronnies gammel mormor.
Alltså Ronnies pappas mormor! :)
Hon blev jätte glad.
Det blir ju 5 generationer, så eftersom hon inte kan komma till oss så åkte vi till henne.
Där har vi spenderat hela dagen, ELvis var nöjd :)
Han fick springa lös och rulla sig i grannens fiskrens (fiskhuvuden)!
Så även fast han blev tvättad med schampo så har vi nu en hund som luktar sjukt mycket fisk!
Härligt..

Sen händer det ju ganska så mycket runt omkring, men det är inte svårare för mig än att jag skiter i det.
Jag bröt idag, och jag VÄGRAR komma i kontakt med honom när han håller på såhär.
Det är värre för mina nära.
Ett år, mindre än så och det kan kvitta.
Det rör mig knappt i ryggen längre, och då, då har det gått långt!


Nu sitter vi i soffan och myser, är så jäkla trött..
William var vaken mellan 2 och 5 i natt, han gråter inte, gnällde inte ens, utan bara låg och funderade och vevade med armarna :)
Då kan inte jag sova, är så hyper nervös, utan ligger halvt medvetslös efter ett tag och bara tittar och njuter!
Samtidigt som jag bara önskar att han kunde sova.
Fast, varför gnälla?
Han gråt ju inte.
Så det var inte jobbigt så.
Han är ju så go :)
En riktig liten michelino :)
Haha..
Han fick även ett personnr i veckan :D
Stolt!!!
Nu är han också en "människa". :)

I morgon ska det tydligen bli jätte fint väder, så det blir promenad och en ute dag :)

Nu blir det snart kvälls dusch, matning, sängen och massa mys. :)

Sov så gott...


Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår det.... ta vara på tiden och njut nu!!! Härlig tid att få bebbar på också, varmt och gott! Kramiz M

2009-04-26 @ 20:49:01
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0