Dopet....

Dopet gick hur bra som helst, lill killen sa inte ett knyst utan tittade fundersamt ner i dop funten och funderade på vad det var för något :)
Haha, jag var så nervös! Hahaha, men det gick hur bra som helst.



Han har blivit riktigt stor nu!
Han fick så mycket fina saker!
Herregud, när vi flyttat till huset och gjort i ordning hans rum så ska vi he alla hans saker på nån hylla eller ett fint skåp :)
Hans tand sprack upp samma dag så vi trodde det skulle bli gallskrik och jobbigt, men jag har ju världens snällaste lilla kille, så det var inga problem alls.


Ja, igår var vi på vagga gunga gå, det var mycket roligt.
Ganska många från föräldragruppen så det kändes skönt.
Att man känner någon är alltid skönt.
Wille hade jämt vaknat när vi kom dit så han var inte lika trött som alla andra bebisar så han skulle hoppa och spana in alla andra, hade inte alls lust att titta på mamma inte!
Haha, ja .
Det är så kul att få träffa andra mammor, dela med sig, få prata bebis!
Jag känner ju en del som har barn, men vissa kommer man inte så bra överens med.
Och jag är gammalmodig så jag stöder inte begreppet att gå ut och festa när barnet är några veckor/månader.
Att gå ut och göra något för lite egentid säger jag inget om, men att dricka och krångla med att pumpa ur och sådär nej, ingen påhejare på sånt faktiskt.
Jag tycker att måste man pumpa för att gå ut och dricka så kanske man skaffade barn för tidigt. Hur vet man att man inte har kvar nån alkohol?
Nej, inget jag vill eller ska utsätta Wille för, men alla är vi olika.
Så är det med den saken.

Ja, det blev ett litet inlägg iaf. :)
Nu är det någon annan som vill ha min uppmärksamhet. :)

Kommentarer
Postat av: jannika

grattis till pappa=) och grattis till den lille killens dop=) vad kul! här mår vi toppen och hoppas ni med mår det=)kramar

2009-09-22 @ 19:36:55
URL: http://jannikathea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig till 110% om detta med att gå ut och dricka och pumpa ur.. Då är du som du skriver på tok för tidigt att skaffa barn.. Ha en bra kväll.

2009-09-22 @ 21:20:24
Postat av: Malin

Vilket fantastiskt vackert kort på hela familjen!! Vad skönt att hela dopet gick så bra! Vad det gäller att dricka när man har små barn, beror kanske på omständigheter och annat.. har inga förutfattade meningar om saken alls, såvida det inte inträffar VARJE helg liksom.... Kramiz m

2009-09-24 @ 08:51:57
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0