Syster..

Till henne ska vi så fort Ronnie kommit hem.
Ska äta lite tacos och sådär :)
Det var ett sen vi gjorde något.
Så det ska bli kul..
Sen får William träffa sin enda kusin också.

William är så himla med, han tittar och grimaserar när man pratar med honom.
Antagligen tycker han att man inte säger något intressant.
Haha..
Och så skrattar han ibland, i morse så skrattade han hur mycket som helst i sömnen :P
Jätte söt.
Idag har han varit jätte mammig, ( kan bero på att dom har borrat i trappuppgången) så fort jag lagt ner honom så har han börjat gråta, ni vet sådär riktigt hjärt skärande..
Han brukar ju inte ens gnälla så nu har jag så ont i armarna så ojoj..
Men det gör mig inte så mycket, för jag har njutit i fulla drag :)
När han gråter på riktigt så är det nästan så att jag gör det för det gör så ont i mig!
Så fruktansvärt ont..
Usch, så därför föredrar jag att ta upp honom så fort han bara låter lite..
Bortskämd i från starten (?)..
Hmm.
Han har så mycket hår, så han får verkligen nyvaket rufs :)
Haha, mammas lilla charmknutte..
Jag är en mamma, som min mamma är till mig.
Det är konstigt, underbart men konstigt!
Han är min, våran.
Vi har gjort honom, och han är underbart perfekt.
Jag njuter hela dagarna.
Jag är en sån människa som ofta morrat en hel del när jag blivit väckt, men nu blir jag nästan överlycklig när han väcker mig på nätterna och behöver äta :)
När han ligger där vid bröstet och äter, så brukar han ligga och titta men han kisar och det syns att han njuter.
Hur har jag klarat mig utan denna varelsen, vad gjorde jag före honom?
Jag har gjort mycket i min dar, men detta, det slår allt..
Han är så mjuk, så fin. Vacker, jag använder aldrig det ordet men han är så vacker.
Det vackraste jag sett..

Nu är älsklingen och handlar så ska vi bara duscha och åka sen :)
Ska ta lite kort så lägger jag in det någon dag så får ni se :)
I morgon ska vi även till Centrum och hälsa på !
Får se vad dom säger om Wille :)
Jag tror han charmar..
haha..

Ha det så bra :)



Bada med pappa är skönt..



Lite mys innan vi ska sova..


Kommentarer
Postat av: ANNIKA O

Bortskämd från starten!!!

En klok sköterska sa till mig...

-Det finns inga bortskämda bebisar.. Dom är älskade!

2009-05-06 @ 00:09:53
Postat av: Milla

Gud vad söt han är! :D

2009-05-06 @ 00:43:33
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Tessan

åh, så har jag aldrig tänkt..

Det var väldigt fint och sant. :)

Det ska jag ha med mig.. Tack :)



Och tack så mycket Milla :)

2009-05-06 @ 06:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0