Stor kille :)

Det har vi, han väger 5.8 kilo och är 61 lång :)
Haha, han växer på bra min lilla michelino :)
Och det märks väldigt väl när han ska äta, jag är ju så liten så jag har en bebis runt hela mig..
Haha, men det är mysigt.
Det känns bra att han växer och äter det han ska iaf :)
Han var lite slemmig i halsen häromdagen men det fixade bröstmjölken :)
Mammas goa kille, jag älskar dig sötnos !

Har även börjat gå ut och i rask takt med Elvis..
Det är så bökigt med barnvagnen och Elvis, därför matar jag den lille och sen går jag ut :)
Så får Wille och pappa mysa lite ifred också.
Jag är fenomenalt duktig på att trycka dit mitt huvud och ta över när någon myser med honom..
Det räcker med att titta på honom så bara måste jag hålla i honom och pussas och kramas!
Elvis tycker iaf att det är jätte skönt, för vi blandar mellan att gå och jogga (här ska kilona bort, och det nu!!!)
och bara han får ha en pinne i munnen så är han nöjd och springer så glatt med :)
Han är jätte duktig, för annars när man springer så hoppar han upp på en och biter lite i fötterna :p
Haha, han tror att man ska busa :)
Så nu har jag bestämt mig för att detta är något jag och Elvis ska göra varje kväll innan vi lägger oss.
Och vi sover så gott båda 2..
Jag har "bara" 6 kilo kvar, helst 8 men jag nöjer mig med att väga 50 inte så lite men man måste ju se normal ut och inte som ett skelett, jag vill gärna kumna leka med Wille utan att gå sönder :P
Och det är verkligen dom trögaste kilona!
Så nu äter jag lite bättre och rör mig lite mer.
Jag kan ju inte sluta äta mat eftersom att jag ammar, och lillkillen behöver ju sitt för att växa :)
Annars skulle jag jätte gärna bara äta kyckling och sallad! Gott..
Men jag håller på att försöka vänja Elvis med vagnen så vi kan ta raska promenader på dagarna också..
Det är inte lätt eftersom att han är van vid att ha sin frihet att kunna springa fram och tillbaka.
Men han ska lära sig, så vi kan ta lååånga snabba promenader allihop.
Ska försöka få älskling till att röra sig lite mer också.
Då kanske han blir piggare och inte har ont i huvudet så ofta..
Kanske börjar han göra armhävningar igen?
Haha, gud nu kommer jag säkert få höra detta när han ser det här :)
Men jag älskar dig precis som du är och jag skulle inte vilja ändra nånting på eller med dig älskling!
Men jag tror att vi kanske kan bli piggare och orka mer om vi bara försöker hålla igång någorlunda och sluta upp med att vara dom soff potatisarna vi är..
Både för våran,Willes och Elvis skull.


Nej, nu ska jag klä mig och Wille för att ta oss en promenad med Elvis.. :)


ha en bra dag. :)



Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Åå vad kul att du har blogg :D Tänkte bara säga hej ;) Kramar

2009-05-27 @ 13:29:01
URL: http://imnothinglikeyou.blogspot.com
Postat av: line

Ja , guud det ska bli så underbart :) dock har jag lite problem när det gäller detdära med att packa kläder , man vill ju ha med ALLT ;O

nej vad sött! men då finns det ju lite speciellt i namnet också :) har ni några planer inför sommaren då? :) Kramar

2009-05-27 @ 20:44:58
URL: http://linepiine.blogg.se/
Postat av: jannika

gud vad han växer, du får ta och uppdatera lite oftare din blogg är ju superhärlig att lsa!

2009-05-27 @ 21:51:47
URL: http://jannikathea.blogg.se/
Postat av: ÄLSK!!

Hallå ja kör låååångtradare va! då måste man va mätt å go haha... Love u bejb=p

2009-05-28 @ 22:12:12
Postat av: Malin

haha, han är ju bara för sööööööööööööt! Jaa kom dit, men glöm inte att se efter om jag jobbar då, hihi...kramiz M

2009-05-29 @ 09:22:57
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Hej =) Jo dåå det rullar allt på vettu :) Och du trivs med familjelivet och mammarollen? Kan tänka mig att det passar dig perfekt :) Händer annars dÅ? kramar

2009-05-30 @ 13:04:03
URL: http://imnothinglikeyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0