Städ kväll..

Ja, det såg Ronnie till att det blev.
Visserligen så behövdes det verkligen men på kvällen?
Då tycker jag det ska vara mys..
Idag har vi passat mammas vovvsing Kingen, Elvis blev överlycklig när han kom :)
Kingen blev väldigt glad han med, han ville till sin älskling Ronnie han :)
Ronnie har blivit en av Kingens favoriter, men det är ömsesidigt också..
Haha..
Och så har Mikkan varit här, vi gjorde inte så mycket.
Satt och tölade. :)


Elvis var också med på ett hörn. Mikkan råkar vara en av hans "tjejer" :)
haha..



Grimaser är kul ibland.. Mamma är ju inte direkt kul jämt, så då får man ha roligt själv :P



Michelino :)



Älsklingarna har hunnit mysa lite dom med :)

Nu ska vi sova :)
God natt..

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej! behöver vinterdäck, har jag kommit rätt? Min lilla Michelin. Han är ju så söt. kramar till er alla

2009-05-10 @ 10:57:06
Postat av: Anonym

Hej! behöver vinterdäck, har jag kommit rätt? Min lilla Michelin. Han är ju så söt. kramar till er alla

2009-05-10 @ 10:58:51
Postat av: Tessan

Haha, ja. :) Här finns det michelin så det räcker och blir över :P Den enda smala här är Elvis :P Kram

2009-05-10 @ 11:13:05
Postat av: Malin

vilken liten goding!!! Kramiz M

2009-05-10 @ 22:23:39
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0