Skit också..

Hade skrivit ett inlägg om dagen och så försvinner det, så jag skiter i att skriva så mycket igen. :p
Sur nu..

Har tittat på 1a maj tåget och min duktiga syster som kämpat så med tjejerna :)
Hon ska ha en stor eloge som pallar och sköter det så snyggt.
Hon är skit duktig :)

Träffade även Malin från jobbet nu när vi var ute på en liten kvällstur..
Haha, jag hörde någon ropa Therese, Tessan..
Eller, är det Therese? :O
Haha, rätt charmig faktiskt..
Pratade väl med henne i ca 40 min :)
Haha..
Lovade att jag skulle ringa Centrum och bestämma en dag då jag och William ska komma och hälsa på.
Gissar på nån dag nästa vecka, för er därborta som läser och vill kika på lille Wille :)
Skriver gör jag nu för min mamma :)
Malin ville att jag skulle lägga in bilder på Wille, och jag hade tänkt att bara slänga upp några men sen tänkte på mamma som vill läsa lite :)
och mamma, du ringde nyss men jag kunde inte svara, sitter och skriver med en hand för Wille ligger i knät ;)
så jag ringer dig snart :)

nu kommer lite bilder på sötnosen..



Älsklingen leker känguru i sin fina pyjamas :)



Jag och älsklingen förut idag..



hihi, min michelino :)



charmig va? haha..

lägger in mer bilder en annan dag, internet var bra segt nu :(
ha en trevlig kväll och helg! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

PŨ måndag jobbar jag visst dagen, 7,20-14-20. tisdag jobbar jag14,20-20,30 och på onsdag jobbar jag 14-20,30!!! kramiz m

2009-05-02 @ 21:53:02
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Kom att tänka på att Onsdag är en bra dag, då är vi fler som jobbar också!!! Hoppas det är ok att Wille är med i min blogg nu, fick ett supersött kort på honom. Självklart tar jag bort det om ni vill! Kramiz M

2009-05-03 @ 11:32:44
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken tur! Jaa jag tycker dom är jättesöta!! jag tippar på att vi är inne runt 10....kramiz M

2009-05-04 @ 17:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0