Säffle martén..

Dit ska vi idag, och jag hoppas jag träffar lite gamla klasskamrater!
Herregud, en del har jag inte sett sen vi slutade!
Ledsamt faktiskt..
Och jag har ju fått en liten guldklimp som jag så gärna vill visa.
Och Natalie, gud ifrån att ha sett hene nästan varje dag till inget alls.
Det är inte kul..
Jag tycker ju så mycket om henne!

Och så är det ju trafikens dag, och jag har lovat lillebror att vi ska titta när dom åker igenom stan i raggarbilen :)
Då är han stolt. :)
Då lyser han upp allt, för är det nånting han gillar, så är det hans raggarbil.
Och allt folk som kommer med.
Ojoj, ja han har charmat in sig.
Han kommer ha så kul idag när han får gå runt och töla :)
Haha, det är en kille som kan mingla det!
Haha..
Och gud, nästa månad fyller han 18!!!
Nu är jag gammal på riktigt!!
Han fyller krog åldern, han får faktiskt dricka öl!
Shit..

Nej, nu ska jag väl äta lite frukost, duscha, göra mig i ordning, göra William i ordning och se till att älsk kommer upp.
Jag är rädd att jag får: Jag är skit trött, ledig, och det är för fan helg varför ska vi upp så tidigt blicken!
Ganska säker på att den kommer faktiskt :P
Men älskling, vi har barn nu.
Du kommer aldrig mer få sova till 11, iaf inte oavbrutet! :)
Vi har ju en liten snygging som är ganska morgon pigg..
Haha, på tal om det så har jag börjat dricka kaffe.
Gillar verkligen inte det, men jag blir piggare utav det och orkar mer!
Hon på BVC sa att det inte var farligt eller skadligt för honom så länge man inte litervis!
Och, haha, nej det kommer jag aldrig att göra!
Jag och William brukar ha det så mysigt på morgonen.
Då äter han, så rapar han, och så brukar jag lägga honom på en kudde mellan mina ben och så sitter vi och tölar.
Han tölar som bara den!
Haha, jätte go.
Och väldigt ofta så ler han när vi sitter så, vilket gör att jag ofta upprepar saker (han är ju så söt när han ler!) vilket gör att efter femtioelfte gången jag upprepar en sak som lät kul så tittar han på mig med rynkande ögonbryn och ser som att han tänker, hallå! Det var kul första gången mamma, du hade inte ens behövt säga det 2 ggr!
Haha..
Han fick massa kläder av farmor och tant Anna-Karin igår :) (farmors syster! :))
T-shirt och kortbyxor :) Killen är redo för sommaren :)
Men eftersom att han växer så, så får vi se hur länge han ka ha detta.
Han är ju inne på storlek 62 nu!
Det ska dom börja ha när dom är ca 3 månader.
Fast i och för sig så sa hon på BVC att han är lika stor som en 2 1/2 månaders bebis. :)
Alltså, en månad äldre än vad han är nu.
Han följer sin linje jätte fint, hon sa att den är perfekt, att han är perfekt!
Då blev jag väldigt rak i ryggen, log ifrån ena örat till det andra och hmm ja, kan nog ha blivit lite för mallig!
haha, men det tycker jag att man kan få bli.
Det är ju bevis på att man tar hand om sitt barn, och självklart vet jag att han är perfekt.
Vem tycker inte det om sitt barn?
Min lilla "Knöddas" väger 5.4 kilo och är 59 lång! :)
Mega bebisen.
Haha, han är ju så liten ändå tycker jag.
Fast när jag håller i honom så ser han ut som en jätte.
Haha..
Kan kanske bero på att jag är 1.54 lång/kort..
Han är världens vackraste min bebis, min michelino!
Hmm, det är otroligt hur mycket man kan älska någon.

Nej, nu får det bli frukost.
Har varit vaken i 2 1/2 timme, är för ljust för att somna om..

Ha en bra dag i det fina vädret!

Malin, jag gick förbi hos dig igår och jag tror att dammen kommer bli jätte fin!
Den ligger jätte fint, och du som tycker så mycket om att pyssla kommer att göra den grym!
Så nu väntar jag med spänning att få gå förbi och se hur den ser ut när den är klar :)

Avslutar med en bild på det vackraste jag vet!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Klart att "lillkillen" är perfekt, han är ju lik sin farmor o mormor.:P

2009-05-16 @ 06:44:50
Postat av: Malin

gjorde ni? NÄr då? Såg er inte!! Tror också dammen blir kanonbra!! Kramiz M på dig och prinsen!

2009-05-17 @ 21:16:48
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: line

SV; åh , tack så mycket :)

ja det ska bli skäönt att få det överstrycket ;)

söt den lilla plutten blev, hoppas allt går bra med bebisen :) kram

2009-05-17 @ 23:34:09
URL: http://linepiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0