Elefant och bebis fötter..

Det är inte lätt för mina fötter att bära runt på en elefant hela dagarna, nu har jag varit ute och gått med mamma och hundarna i 40 min.. Ojoj, nu värker fötterna som attan..
Jag har ju då str. 35 och min kroppshydda är just inte för tillfället rätt för dessa fötter..
Nu sitter jag hos mamma och är HELT slut..
Gud..
Idag följde min kära vän Zandra med till BM, och jag hörde hur hon skrattade lite försiktigt när hon hörde hjärtljuden :)
Charmig som få..
Haha..
Men vem kan motstå att dra på smil groparna när man hör det där underbara ljudet?
Och det bästa är att första gången jag fick höra det så spelade jag in det, så jag har det på telefon. :)
Eftersom att Ronnie inte fick ledigt så blev han så ledsen över att han inte kunde följa med och höra han också..
BM sa även att eftersom jag har haft "mensvärk" hela natten och sammandragningar även fast jag legat helt stilla så kan han vara på väg när som helst, och att han har fixerat sig helt. (SNÄLLA,KOM NU!!!:))
Så hon sa att jag skulle lyda min mammas råd om att inte vara själv så jag åkte med Zandra till slottsbron.
Men än så länge har det inte hänt nånting..
Suck..
Men förvärkarna håller i sig och kommer då och då, och det är väl bra?
Jag fick en ny tid, torsdag nästa vecka och då skrattade hon och sa att vi får väl se om vi syns nästa vecka :)
Hon hade även glimten i ögat när hon sa det, så misstänker hon något? :D:D:D
Men som sagt, jag lär väl kanske märka när han ska komma..
Haha.. Min lille Knöddas tjockis därinne :)

När jag pratade med min morbror igår så kallade han mig för köttbulle :P
Han bor i Jämtland och har inte sett mig men jag antar att han kan se min lilla kropp med en stor mage framför sig..
Haha, han skrattar säkert sådär mycket som bara han kan när han tänker på det :)
Speciellt när jag skriver här och berättar att arslet blivit dubbelt så stort, så käre morbror var glad att jag inte är där och städar nu :P
Det var kul att få prata med dig, det var ju ett tag sen..
Så det kändes bra att höra att du mår bra och har det bra :)
Och jag hoppas min käre kusin med familj också har det.


Ja, denna dagen bjuder inte på så mycket.
Ska gå runt och be om att Knöddas vill titta ut ikväll/inatt.
Jag sover ju ändå inte så mycket på nätterna så jag skulle vilja ha ut dig nu så vi kan ligga och mysa och skrika ikapp på nätterna.. ;)

Elvis är hos mormor och flirtar med syster ysters hundar, han  charmar flickorna :)
Eller ja iaf den som är lika jämn gammal för hon är ungefär lika smart Elvis..
Så han springer runt och pussas, busas och myser..

Nej, nu ska jag äta nåt..
Hungrig typ 24 timmar om dygnet..
Äntligen har jag en skit bra ursäkt till att få äta som jag vill :)

Skriver mer ikväll tänker jag.

Ha det så bra :)



Jag och älskling våran första sommar, och har ni sett?
Jag är BLOND!!! :P Hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0