Världens bästa..

sambo, det har jag!
Han städar, lagar mat, går ut med hunden, går upp på nätterna och byter blöja.
Han är så fruktansvärt snäll som gör allt detta!
Jag uppskattar det så mycket!
Han är så snäll och han gör mig så glad!!!
Han är helt underbar, och jag visste att han skulle hjälpa till mycket men att göra nästan allt, det trodde jag inte.
Jag ska inte klaga på nånting, William vaknade två ggr inatt. 
En gång vid två, en gång vid fyra sen vaknade jag före honom vid halv nio!
Helt underbart, visst det kanske blir värre men får man ha några såna här nätter så gör det absolut ingenting.
Så Ronnie bytte bara blöja en gång inatt, andra gången gjorde jag det.
Jag har inget att klaga på, absolut ingenting..
Jag hade aldrig klarat förlossninge utan honom, han fixade det så mycket bättre än vad jag trodde.
Han var vid min sida hela tiden, och så fort det gjorde ont eller nånting så var han där och gav mig såna där mjuka pussar i pannan som bara han kan ge. Även fast jag var helt sjö svett.
Han hjälpte mig såå grymt mycket när jag skulle krysta.
Han fanns där, han gråt när jag gråt. (När det gjorde ont)
Han gråt när William kom ut. :)
Han är underbar!
Jag älskar dig älskling!

Mamma och gudmor Zandra ska också en eloge, som satt i väntrummet hela dagen för att finnas där för mig!
Det kändes såå grymt bra att veta att dom fanns där.
Dom fanns där, för mig, för oss och att sitta en hel dag för att finnas där visar att dom är äkta!
En hel dag satt dom där, när han hade kommit ut och dom hade sytt färdigt och sådär så kom dom in, sa grattis och tog kort och åkte hem så vi fick vila ut och kolla in prinsen :)
Men ni satt där, även fast ni inte var bredvid mig så var ni det hela tiden ändå!
Tack, tack för att ni fanns där.
Det är något jag kommer att minnas så länge jag lever!
Jag älskar er.


Nu ska vi snart gå ut och gå en sväng, måste röra lite på fläsket. :)
I slutet av graviditeten vägde jag runt 65 kilo, och nu väger jag 57.
Vågen ska visa 48 eller högst 50 när jag ska vara nöjd.
Men nu har jag inte tid att tänka på det för nu ska jag äta så William får sin näring.
Men det finns inget (förutom det nedre partiet som inte läkt riktigt än) att gå på promenad.
Och det är så kul att få använda barnvagnen, har väntat på det sen i januari!
Nu ska vi klä William, sen ska Lelvisen ha koppel sen är vi färdiga för en mysig promenad.


Kommentarer
Postat av: jannika

ja sova behöver man!! när den lille sover så försök sova du med för det kommer behövas!!!

jag avundas er som får en lång jobbig förlossning, faktist man vill ju kämpa lite mig gick det fort för hon var ute på 4 timmar på 4 krystningar när det väl var dax.. kram

2009-04-13 @ 20:27:14
URL: http://jannikathea.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter härligt!! var rädda om varandra! Kramiz M

2009-04-14 @ 09:43:36
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0