Underbart..

Inatt har William varit en ängel!
Han vaknade klockan 2 och ville ha mat, sen vid 5 och sen vid halv nio. :)
Mitt lilla matvrak har sovit mycket inatt.
och tro det eller ej, men jag också.
Han är så fantastiskt fin, han är verkligen vacker.
Jag älskar att få snosa på honom, och titta på honom..
Jag vågade ju aldrig hoppas på att få en bebis, ända in i det sista trodde jag att nånstans skulle allt gå fel..
Precis som förra gången, även fast jag inte hann långt i graviditeten så gick det fel.
Men nu, nu har jag min prins. Min vackra ståtliga prins som jag ska skydda och ta hand om så länge jag lever.
Och jag ser fram emot varje sekund med honom!
Jag älskar min familj, Ronnie, mina vänner men kärleken jag känner för William är oslagbar.
En ren och sann kärlek som ingen någonsin kan ta ifrån mig.
Jag skulle göra allt för denna lilla killen..
Oj, nu ropar han MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!

ha det så bra :)


Kommentarer
Postat av: jannika

Grattis till den lille sötnosen=)

vad söt han var, hoppas förlossningen gick bra?

kram!!

2009-04-13 @ 13:44:00
URL: http://jannikathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0