Han har badat :)

Ja, idag fick prinsen bada för första gången (ta det lugnt, för jag har tvättat honom ordentligt för vi har inte haft någon bad termometer!), och det var spännande först men efter ett tag blev det för mycket så då kom två tre gnäll.. :)
Kameran låg tyvärr i bilen så älsk tog med telefonen men vi vet inte hur vi får in det på datorn. Totalt otekniska!
Igår sov William nästan hela natten, han vaknade EN gång på TIO timmar!
Så, jag var vaken ett antal ggr för att kolla så han andades, och det gjorde han!
Igår somnade han vid 23.00 och vaknade i morse klockan 4 somnade om vid halv sex och sen fick vi väcka honom vid nio idag. Vi har (än så länge!) världens snällaste bebis!
Han gråter nästan aldrig, utan bara gnäller lite och han är så med när man pratar med honom!
Åh gud vad man sträcker på sig när folk säger att ja, spädbarn är ju inte särskilt fina egentligen men William är verkligen fin! Han är inte sådär skrynklig och gris rosa.
Klart att mammas lill kille är fin!
Ha, kan man bli annat med den pappan han ligger inne med?
Jag är så stolt över honom, så grymt stolt och totalt förälskad!


Jag insåg även igår att världens bästa lillebror vuxit ifrån mig mycket nu!
Han börjar bli så jädra stor, (ja, han fyller 18 men ändå!) han hade gått ner lite i vikt också.
En riktig tjej tjusare det där :) Haha..
Och han är så försiktig med William, han är jätte duktig med William.
Åh, gud. Jag börjar bli gammal på riktigt också.
Han blir ARTON! Herregud..
Nån mer än jag som ser rynkorna och det gråa håret?
Han är iaf världens bästa lillebror..

Nej, nu ska jag duscha och sen göra mig i ordning för kvällen..
vet att det är tidigt men jag kommer inte somna förräns vid tolv halv ett ändå.
Det är då jag och älsk har våran egen tid.
Det är mysigt att ligga och prata lite också, håller vi varann i hand ovanför huvudet på William :)
(Jag är inte redo att ha honom i spjälsängen än, och tror inte jag kommer bli det på ett tag!)
Men det är dom små sakerna som gör det!
Jag är så glad att jag har mina killar..

God Natt och Sov Så Gott! :)


Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja du Tessan, Ronnie har verkligen imponerat på många i din omgivning ska du veta, inte minst på mig. Jag har alltid tyckt om han men nu har han fått många pluspoäng, det är så roligt att veta att ni har det så bra som ni har det. Önskar er verkligen all lycka. Pusspuss till er alla, men extra stora till Ville o Lurvöra

2009-04-16 @ 13:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0