Har inte tid...

Nej, jag har inte tid att vara sjuk.  Ronnie måste jobba, och jag har en bebis, en hund och ett hem att ta hand om.
och då kan man inte ligga och gnälla över att man är lite förkyld, det finns ju ingen som kan ta över allting.
Så det är bara att daska till sig, och helt enkelt låtsas som att man inte är sjuk.

Dagen består av att, vika tvätt, tvätta sängöverkastet och gå en lång promenad.
Fettet börjar komma tillbaka, bäst att ta bort det!
Jag tänkte jag skulle börja träna lite smått, varje gång Ronnie är ledig tänkte jag försöka ta mig iväg och få tillbaka lite muskler.
William är ju snart ett halvår, så det ska nog gå bra :)
Herregud, han är snart ett halvår, 6 hela galna snabba månader!
Sjukt vad tiden går fort.
Men han är fortfarande min lille bebis, och det är jag rädd att han alltid kommer att vara.
Jag skulle kunna prata om honom jämt, dag som natt.
Han är det absolut bästa som hänt mig.
Jag lever i en dröm.
Jag har världens bästa lilla familj :)
Kan man ha det bättre?

Hmm, jag har ju lite tid att fundera över saker ibland, och jag tror jag har kommit på något som jag vill jobba med. Eftersom det är så få jobb inom vården så får jag helt enkelt hitta på nåt nytt och det tror jag banne mig att jag har gjort!´
Jag vill ju liksom ha ett jobb, jag vill kunna stå på egna ben, men jag vill även trivas med det jag gör.
Jag hoppas bara jag tycker det är en bra idé om ca ett halvår, när jag kan börja fundera på allvar!
Det är bara Ronnie som vet, och så ska det förbli ifall jag ångrar mig!

Nej, nu ska jag ta tag i dagen.


Kommentarer
Postat av: Milla

Oj, vad kul det låter att du hittat vad du vill göra i livet! Det är inte alla som kan säga det. :)

2009-09-24 @ 23:14:19
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0