2010 och mycket mer...

Ja då är det ett nytt år.
Ett nytt år med mycket mer möjligheter.
Detta året ska jag förhoppningsvist få ett jobb, fast inkomst känns verkligen behövande nu!
Jag vill veta att det finns så William aldrig behöver vara utan.


Vad har jag att säga om 2009 mer än att det var då det största som hänt mig hände?
William, som har gjort livet så mycket mer värt att leva, min gos!
Min kille som nu verkligen bara växer och utvecklas.
Går fram och tillbaka längs soffan, kryper runt och jagar Elvis :)
Ammar inte längre, pussas, kramas, pratar och skäller om vartannat.
Hahaha, får han inte uppmärksamhet så skriker han eller låter väldigt högt för att man ska titta och då bara ler han ! Hjärtat bara smälter.
Han är snart ingen bebis längre, utan ett barn. Dock kommer han alltid vara späd för mig.
Våra dagar just nu bara leker vi oss igenom, stackars Elvis får knappt gå ut men det är för kallt för William.
Får gå ut och kissa Elvis när William sover, vi fick ju en barnvakt i julklapp ( Jättebra! ) så då hör jag när han och om han vaknar. Så får jag gå med Elvis när Ronnie kommer hem.

Jag ska börja söka jobb, vill börja med att jobba helg!
Men vart hittar jag ett helg jobb?

Nej, får sluta se det så negativt får tänka positivt istället!




nej, nu ska jag gå med Elvis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0