Snö...

Varför måste det snöa så förbannat, jag blir galen!
Det går inte att göra någonting, Elvis springer ut och gör det han ska. Han blåser ju nästan omkull min lilla mys.
William kommer INTE ut någonting alls nu, och inte vi heller. Jag som hade tänkt att vi skulle ut på promenad hela familjen nu i helgen men icke...
Hmm, ja vad har hänt sedan sist?
Ja, kanske ska säga att föregående inlägg inte handlar om mig, utan en nära vän till mig.
Jag har varit på dildo party hos Annika, och jag tyckte det var ritkigt trevligt att få komma ut och träffa dom flesta igen, får ta en sväng till jobbet och hälsa på. William har ju växt lite sen sist.
Mm, jag önskar att jag vore miljonär också, men vem önskar inte det?
William fick dra en lott på leksaffären igår, och när vi skrapade den hade han vunnit hundra kr!
Killen är ju rik, när han blir 18 tror och hoppas jag att vi lagt undan så pass att han kan ta körkort och köpa bil, plus att ha lite pengar kvar. Den dagen jag får ett fast jobb, ska vi spara barnbidraget till honom.
Vore skönt att veta han har så han klarar sig när han börjar bli vuxen och ska ta nya kliv ut i livet.
Mer då? Ja, jag har färgat håret och är nu lite mörkare röd. Haha, blev inte riktigt som jag tänkt men jag är inte svart i håret iaf, och det är huvudsaken då jag såg ut som en levande död !
Sola var det ett tag sen jag gjorde, och det lär dröja tills jag gör det igen. Speciellt om snön ska fortsätta såhär.
I tisdags var jag på step up intervall och jäklar så kul och jobbigt det var. Det ska jag försöka ta mig iväg på varje tisdag. Och jag är grymt stolt över mig själv som gick iväg själv, det är något jag inte tyckt om förut. Men ska det hända något, får jag se till att det gör det för mig iaf.
Kan ju inte sitta och gnälla när jag inte gör något själv.
Hmm, har bara orkat ladda upp ett fåtal bilder, men enjoy så lovar jag att jag ska ladda upp mer snart igen..



Cicci :)



Jenny och Annika. A :)



Anna testar på nästippen :)



Hmm, Malin. Hur ska jag säga det här? Du har liksom något bredvid dig! :) Haha..



Annika. O, Sara och Gaby :) Gaby hade tydligen glömt att berätta något för mig, en väldigt glad nyhet och jag önskar dig all lycka :)

Tack Annika för att jag också fick komma, som gubben i lådan !



Skönt att slappa i sackosäcken :)



Busar..



Lukta, titta och känna boken är favorit. Speciellt den rosa balett klännigen som sticker ut :)



Jag knuffar på jag Stina! Upp med fossingarna!!!



Japp, innan vi klippte luggen kunde vi göra en riktigt skön frisyr ! Dock ser det inte som han gillade det lika mycket som jag! Hahaha..

Haha, så söt :)



Att åka pulka är ingen höjdare..

Mysen..

Denna bild ska sparas tills gossen tar studenten :) Så söt :)


Ska försöka bli bättre på att uppdatera !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0