Onsdag...

Ja, då är det onsdag och jag missade att skriva en dag!
Igår var det fullt upp, babycafé på morgonen och föräldragrupp på eftermiddagen.
Vi var typ bara hem och käkade innan det var dags att åka igen. :)
Mycket trevligt att få sitta ner med föräldragruppen igen.
Och senare på kvällen var jag och Zandra iväg på Step :)
Haha, hon ville aldrig följa med något mer men jag tycker det är jätte kul och ska försöka komma iväg så många gånger som möjligt!
Ronnie har jobbat natt i natt och kom hem vid ett ungefär och då skulle det ätas och busas lite med William och nu sover dom båda :)
Dock vaknar William snart, och Ronnie sover vidare tills halv tolv! Sen kör det igång igen..
Han skulle ha tagit blodprov idag, och då fick han inte äta före så stackarn hade inte ätit något sen tolv igår kväll, och när han kom till labb hade inte doktorn sagt vilka prover som skulle tas, så han får inte äta efter klockan tolv i natt heller! Och så ska han jobba hela natten.
Tycker inte om när han jobbar natt, fast nu åker han ju så sent så jag får ju fortfarande somna bredvid honom och det är guld värt för mig. För även fast han sover så kan jag gosa in mig och snosa lite på honom innan jag somnar.
Det är det bästa jag vet så är det somna nära, nära honom.

Nu tittar jag lite halvt på One Tree Hill och njuter av tystnaden en stund...
Jag har lite huvudvärk, men har inte tid att känna efter så det är bara att ta en ipren och dricka massor med vatten och se glad ut :) Det är ändå inte många timmar kvar tills vi ska lägga oss.

Såhär stod han en morgon och knackade på dörren och ropade efter pappa.
Men pappa kom inte eftersom han jobbade..
Min lillafis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0