Zombie liknande och en massa mumlande...

Ja, såhär låter min mamma just nu.
Jag pratar, och hon mumlar.
Begriper inte ett ord av vad hon säger.
Jag hörde nåt om att jag väldigt gärna får börja sova lite mer.
Ha pyttsan heller, jag är en liten kille med behov!
Jag kan ju inte sova bort hela livet heller, jag vill ju på upptäcktsfärd.
Och eftersom mamma är så tråkig så tänkte jag göra en Linus och skriva blogg, fast jag pallar inte en egen blogg.
Så alltså, jag behöver få uppleva saker och ting.
Och nu när vi vaknade igen så var ju jag som alltid på ett strålande humör och ett leende på läpparna.
Mamma gnuggade sig segt i ögonen och tittade på mig och log tillbaka.
Men grejen är ju att jag ville busa.
Mamma gjorde ett tappert försök att "äta upp mig", oh prutta mig på magen.
Nej, det är bara pappsen som kan det där, men jag har ju lärt mig att fejk skratta för mammas skull.
Jag tror inte alls att hon märker det.
Så det ska bli härligt med helg, pappa är hemma och han om någon vet hur man pruttar så därför kan ju han detta.
Åh vi ska till Säffle martén också.
Det tycker mamma om, hon vill träffa så många av sina gamla vänner för hon vill ju visa upp urtjusiga mig!!
Och är det nånting jag älskar så är det när tjejer pratar med mig!
Emma är jag ju hel kär i, så fort hon pratar med mig så skrattar jag och fjantar mig.
Och Anna som mamma jobbade med, hon pratade lite med mig och jisses, då blev jag så blyg så jag var tvungen att gömma mig hos mamma. *röd om kinden*
Mamma brukar säga att om jag tar hem tjejer när jag blir större så ska min dörr vara öppen och hon ska stå beredd med saft oh bullar.
Va är det för stil?
Åh, ingen kan vara mer pinsam än min mamma.
Men hon är dock världens bästa mamma.
 Nej, nu sa mamma nåt om kärlek och varma goa kramar.
Det finns ingen bättre än min mamma på sånt, och jag tycker det är så mysigt med kärlek.

Ha en trevlig helg, så återkommer vi säkert nån mer gång och då är vi antagligen fulla med martén godis!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0