Hmmm..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men känner att jag behöver uppdatera lite :)

Helgen som varit har vi varit på Säffle marten, åkte karuseller med lillebror.
Vi har fått nyckeln till huset, så nu till helgen bor väl Ronnie där tänker jag :)

Idag har vi varit på vagga, gunga, gå. :)
Det är så himla kul och trevligt!
Kul med massa bebisar, och trevligt med andra mammor.

Idag igen ska jag försöka börja vara så nyttig jag kan.
Då menar jag så klart eftersom jag fortfarande ammar.
Så till lunch bjöds det på kyckling, keso och mosad avocado :)
Mumma faktiskt, och mätt blev jag.
Så de får bli fler ggr.
Men mitt söt sug skriker som vanligt, och på vagga gunga gå så var det en mamma som hade bakat en guds skapelse till människan. Hon försökte förklara hur man gjorde, men haha. Jag baka!!! :P
Nej det händer nog aldrig!
När vi flyttar till huset så skulle jag väldigt gärna vilja lära mig att baka bröd och göra egen nyttig mat.
För Willes skull, jag tycker om tanken på att han ska kunna säga att hans mamma bakar själv. :P
Lillgammal kanske men så är fallet..

Idag ska vi köpa familje kort på badhuset, så jag tänkte dra med mig Emma på fredag och börja träna lite smått.
Magen lär väl aldrig bli fast med tanke på alla bristningar men resten av kroppen :)
The love handels är inte att leka med, jag kan slå till mamma i Slottsbron med dom om jag vill..
Haha...

Nej, nu dags för badhuset :)

Kommentarer
Postat av: Ananas

Lycka till med det nyttiga livet :) Jag har ju också tänkt börja idag men det får bli imorgon eftersom den goda kolakakan slank snabbt ner i magen :)



Trodde där ett tag att du inte skulle ha eftersom det tog så lång stund innan du tog. Hann tänka oj då så duktig hon var då, men även du föll för frestelsen. Känns skönt att det inte bara var jag :)



Det där med baka vill jag också lära mig. Så Linus och jag ska gå bakakurs hos farmor och farfar när han blir större :)



Det där med magen har jag gett upp. Kommer aldrig bli fast med tanke på att man kommer skaffa ett barn till och töja ut den ännu mer. Visserligen dallrade den innan också men ändå =)



2009-09-28 @ 17:07:04
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tjenis!

Är skitnyfiken på huset =)! Blev det i Grums eller Karlstad, hänger inte med ett dugg.



Ska oxå börja träna nu, ska upp och köpa ett kort imorgon.. Ska bli så skönt att få använda kroppen lite igen!



Hoppas du kan börja lägga in kort snart igen, så nyfiken på wille och allt annat som händer. Annars får vi väl planera in nåt hos centrum..



Ha de gott!



Kram

2009-09-28 @ 20:49:04
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tjenis!

Är skitnyfiken på huset =)! Blev det i Grums eller Karlstad, hänger inte med ett dugg.



Ska oxå börja träna nu, ska upp och köpa ett kort imorgon.. Ska bli så skönt att få använda kroppen lite igen!



Hoppas du kan börja lägga in kort snart igen, så nyfiken på wille och allt annat som händer. Annars får vi väl planera in nåt hos centrum..



Ha de gott!



Kram

2009-09-28 @ 20:49:20
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: Ananas

Vi ska köra GI igen. Det funkade sist i alla fall :)

2009-09-29 @ 13:46:50
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0