Han har ätit...

Sin första hela portion med gröt, och blivit mätt på det!!!
Han drack även lite vatten ut flaskan, han har ju vägrat ta flaskan.
Så ni må då tro att jag är mäkta stolt! :)
Jaha tänker ni kanske, men för oss är detta ett väldigt steg!
Vad skönt, hoppas det går lika bra i morgon :)
*Håller tummarna*

Hmm, ja vi har ju inte kommit iväg på nån promenad än.
Vi ska ju ut med Emma och Stina, och att bestämma saker med bebisar som är hungriga, bajsar och är trötta på obestämd tid är det inte lätt.
Så vi får väl se om vi kommer iväg 17.30 som vi sa tredje gången :)

Idag har jag inte ätit något onyttigt alls, och jag har inget dåligt samvete för första gången på veckor!
Det känns riktigt skönt samtidigt som godis tarmen bara skriker!
Jag tycker inte om kaffe, dricker det mest för att det är bättre med lånad energi än ingen alls, men att äta choklad kakor och dricka kaffe. *Mumma*
Det är ju bara sååå gott..
Ni ser, allt jag tänker på är godsaker.
Jag måste ju försöka hålla mig någorlunda snygg så inte Ronnie bara drar!
"Hej då tjockis, smell you later"
Hahaha, nej det vet jag att han aldrig skulle göra, men om jag säger att åhhh vad jag är tjock så säger han ja men du är min tjockis!
Åh!
Han vill ju bara vara snäll, men det blir ju så fel.
Han ska ju säga att jag inte alls är tjock!
Suck....
haha, I-lands problem riktigt här..
Men jag har ju börjat sagt att han är min tjockis men då blir han bara glad.
Så jag undrar om detta ligger i "min svamp".
Om någon säger något bra till mig tackar jag, men tar inte åt mig.
Om någon berättar allt det dåliga med mig så suger jag åt mig allt + lite till.
Hmm, konstigt det där.
Är det bara jag som är sån?
Jag är en mycket konstig människa, även fast jag vet att människor inte tycker om mig så pratar jag med dom.
Jag tycker inte om att folk tycker illa om mig när jag inte har gjort något.
Hmm, kanske mitt giraff skratt som skrämmer människor?
Eller att jag alltid blir knall röd i ansiktet när jag ska prata, svettas som en gris i stora folkmängder, jag kan inte klockan (jag kan ju så klart klockan, men är värdelös på att vara i tid, det där är medfött på mig) och ibland inser jag helt enkelt inte fakta...
Haha, där har ni mig.
Någon som vill vara min vän ?? :P
Men jag har faktiskt bra sidor också, jag lyssnar, säger vad jag tycker, och jag kan faktiskt vara tyst om privata saker.
Men, dock har jag väldigt svårt för att höra om svåra saker.
Som i helgen tex då träffade jag en gammal klasskamrat vars mamma dog i feb, och då berättade hon om hur tiden efter varit.
Och ni som känner mig vet ju hur känslig jag är, så jag började helt enkelt att gråta.
Jag försökte verkligen att hålla mig, men jag kan inte.
För om jag får en klump i magen bara av att lyssna, så vad har inte den som berättar då?
Jag tycker inte synd om människor så, men jag lider med dom för att det gör ont i dom!
Och det där brukar oftast inte hjälpa.
Men mina vänner tar mig för den jag är, och det är jag ytterst tacksam över!

Hmm, oj vad kom jag in på nu.
Typiskt mig att bara babbla på...
Också en grej jag gör när jag nervös.
hahah, gud.
Hur står man ut med mig?
Hmm, ojojoj...

Nej, nu ska jag diska och vika tvätt.. *SUCK*
Rik skulle man vara så någon annan gjorde det där åt mig!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Känner dig inte längre Tessan. men tror att du fortfarande är en söt toppen tjej, som jag tyckte när vi va små :)

2009-09-29 @ 20:03:31
URL: http://alkemyr.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Lilla vännen! Du e´inte tjock, de´e´bara vad du tror. De´ska synas att man har fått barn o de´e´han väl värd den lille goa saken? Att du pratar med dom som pratar illa om dej är väl inte fel, de´e´väl dom som inte ska prata med dej, eller? Haha, de´där med att passa tider, de´e´medfött :). Ronnie älskar dej precis som du e´o att han säger att du e´hans tjockis e´väl gott ändå att höra? Han hade ju kunnat tittat på andra tjejer o suckat också. Att du suger i dej det negativa om dej, de´tror jag e´e´släktdrag, men försök att inte göra de´. Du e´en go tjej o dom som står dej nära, älskar dej som du e´. Pusspuss på dej

2009-09-30 @ 07:05:28
Postat av: Malin

För det första tror jag inte att folk tycker illa om dig, det är något du fått för dig lilla du, men om så vore, skit i dom, då är dom ändå inget att ha eller hur? Att du gråter MED andra beror ju bara på att du har ett varmt hjärta och det är väl inget attskämmas över? Nej, återigen, du är bra precis som du är, jämför dig inte med andra, det är ju för att var och en av oss är olika som gör att vi faktiskt är unika!!! Kramiz m

2009-10-04 @ 16:15:56
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0