Fredagsmys...

Jaopp, det har vi och lillkillen är hur pigg som helst.
Klart han måste vara med och mysa :)
Pappa är ju hemma, och han är ledig i morgon!
Skönt!!!
Jag hoppas bara att Wille inte vaknar 4 i morgon igen, för de pallar vi inte.
Haha, jo då det gör vi men just då är man helt utslagen.
Nu förstår jag vad Peter menade med att vi skulle sova!!!
Hahaha..
Åh, på tal om Peter, Wille fick ju ett par jeans av Peter, Marie,Fredrik och Albin när han var nyfödd och nu kan han ha dom. Hur snyggt som helst :)
Strl.74.
Lillkillen börjar bli stor nu..
Haha, han är så söt i sin nya mössa från HM, den är grå och turkos med öronlappar och boll på huvudet.:)
Brorsan ska snart fixa så vi kan lägga in bilder på datorn igen, och då får ni se min vardag :)
Haha, han har ju blivit jätte stor lillkillen.
och är det nånting jag tycker är roligt så är det bilder.

Hmm charmisen börjar nog bli trött nu för brandlarmet kom igång :)
God Natt och Trevlig Helg....

Kommentarer
Postat av: Ananas

Ja, det är det negativa med kort hår. Man kan inte bara sätta upp i en tofs och vara glad :)



Ähh, inget att lipa över =) Finns dem som har det värre. =) Men jag är glad att jag har lyckats komma såpass långt som jag gjort.



Visste att det skulle vara underbart att få barn, men inte så underbart. :) Man glömmer hela omvärlden när man ser deras vackra leende :)



Ja, det är ju dumt att riskera att smitta de små. Att vara liten och förkyld är inte kul minsann. Inte att vara förälder till ett förkylt litet knyte heller.



Helgen har varit toppen eftersom hela familjen varit samlad och myst. Hoppas du har haft minst lika trevlig helg.



Kram

2009-09-27 @ 19:51:57
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0