Förkyld...

Ja, som bara den.
Kroppen går av sig självt känns det som.
Världens bästa Ronnie stannade hemma och hjälper mig med William, jag har verkligen fått sova ut nu på morgonen.
Wille vaknade ju halv 4 i morse och var jätte pigg.
Så klart, allt ska ju passa in så bra jämt.
Jag har inte kunnat sova nånting i natt nästan.
Det är svårt när näsan är igenbommad.
Jag har världens bästa älskling!
Ibland får han verkligen till det.

Vi skulle ju ha hälsat på damerna på Centrum idag, men det får bli en annan dag.
Vill ju inte att dom ska bli sjuka.

Denna dag består av att kurera sig så att älsklingen kan återgå till jobbet i morgon.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du snart är kurerad och pigg igen!!! När ska ni flytta in i huset? Kramiz M

2009-09-24 @ 08:52:45
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Ananas

Tack för de fina och värmande orden =)Allt är bara finfint här. Hoppas du har kurerat dig till på måndag. Ses då isf =) Trevlig hlg! Kram

2009-09-24 @ 19:49:57
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0