Lillfisen sover...

Och här sitter jag när det finns så mycket annat att göra, speciellt som Ronnie är lång ledig i helgen.
Kanske är kul att få komma hem och inte behöva städa direkt..
Suck, men det är så rotigt, man plockar, o plockar o plockar men det blir liksom inge bättre.
Jo klart det blir, mn jag blir aldrig nöjd.
Ska bli sååå skönt med utrymme så det är inte sant.
Nu börjar jag längta så det gör ont i magen.
Tänk vad kul, och nu i helgen ska vi iväg och titta på tapeter och sådär :)
Måste köpa gardiner som matchar, eftersom vi nu får två köksfönster och två vardagsrums fönster. :)
Jag har en fetisch för gardiner, jag tycker det är så kul!
Haha, jag skulle verkligen behöva lära mig att sy...
Hmm, något till att fundera på kanske.
Dukar också...
Åh, jag vill bli miljonär så jag kan köpa mycket fina saker.
Men jag får väl smyga iväg på nån loppis när inte Ronnie ser mig och kolla om jag kan hitta nåt kul som man kanske kan använda, finns mycket.
Och det går ju att måla om.
Tittar man in på Malins sida är ju hon otroligt duktig på sånt där, kanske får fråga om lite råd. :)
Roligast ska det iaf bli att inreda ett rum till lillfisen, han ska ha allt kul på sitt rum.
haha, en bilar säng om Ronnie får bestämma :)

Idag ställde jag mig på vågen, skulle ju inte göra det förrän om en månad ungefär men nu gjorde jag det ändå!
1 kilo mindre än innan William blev till.
Ändå är jag inte nöjd, men i morgon ska jag och Emma iväg och träna för första gången.
Blir grejer det.
Tänkte försöka börja simma också, det tränar ju hela kroppen.
Måste ju utnyttja kortet :)
Haha, nej men jag vill så gärna bli lite fastare, men jag får väl träna med lätta vikter för några stora muskler vill jag inte ha.
Bara bli fastare och slankare.
Så där tjejigt, magen kan jag aldrig göra något åt men det får jag helt enkelt leva med.
Jag fick offra den för att få världens bästa lille kille, och jag skulle aldrig göra det ogjort.
jag offrade inget heller. Hur kan jag säga så? Hmm..
Ni fattar..
Men han är så klart värt det, och när jag tittar på magen så fylls jag med massa tårar, tänk därinne låg han och växte och blev en liten människa.
Det är ju ett mirakel vad kroppar kan :)
Ibland så mår jag så dåligt över magen, men svärmor brukar säga att magen är speciell.
Hon har ungefär lika mycket bristningar som mig, och det är inget fel med att må dåligt över det ibland.
Och när vi ska iväg och bada varje måndag så har jag alltid ångest, men den får jag helt enkelt svälja eftersom jag gör det för lillfisen.
Han tycker det är roligt, och då tycker jag att det är roligt.
Vi umgås, tränar och busar :)
Så är det..

nej, nu ska jag väl göra mig redo för en lång promenad med små fisarna.
Det var så kallt igår men Wille var alldeles lagom.
Men så hade jag bäddat in homom också..

Nej, ni får ha en alldeles underbar dag.



William hälsar på sin moster på dopet :)





Willes fina dop tårta.

 


Kommentarer
Postat av: Ananas

Efter det jag såg idag tycker jag att du ska ABSOLUT vara nöjd över din kropp. Den behöver du inte träna. Syns inte alls att du har fött barn och dessutom har du lyckats gå ner ett kilo extra trots att du fortfarande ammar. Det sägs att det ska ta minst nio månader upp till ett år att komma i form efter en graviditet, och du har lyckats på mindre än sex månader. Inte illa pinkat alls. Kan inget annat än gratulera! :)



2009-10-01 @ 20:29:42
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0