Knäckebröd...

Det är ju så gott med knäckebröd, så förut när jag var inne på Orrby så var jag såå sugen på polly!
Jisses, men jag tänkte att blir det inte nu så blir det aldrig.
Så jag tog helt enkelt ett paket med knäckebröd istället för polly, så gissa om jag är stolt över mig själv!
Dock har jag ätit lite onyttigt ändå, jag nallade på Ronnies pizza förut, och cola.
hmm, hans mat såg så mycket godare ut än min. (Räksallad )
han är ju och målar i huset så jag o lillfis gick och köpte lite mat och gick och käkade med honom.
Roligare för oss alla..

Vi var ju och tränade igår, eller ja gick på crosstrainern och jag stampade på bra i en halvtimme, så det blir en halvtimme till på måndag före badet.
Jag var svettig som en gris men det kändes bara bra.
Kämpa liksom.
Men lite pinsamt var det eftersom jag insåg samma morgon att shit jag har ju inga tränings skor!
Så jag fick helt enkelt skölja av ute skorna under och ta dom.
Men nu har jag fixat mig ett par, billiga var dom också.
Man blir ju inte direkt miljonär på att vara arbetslös och mammaledig!
Så blir det inge dyrt, men äh så kräsen är jag inte.
Och så har vi varit ute på en promenad nu, men dock ingen sån som vi brukar.
Ni har väl tittat ut genom fönstret?
Usch, nej det var inge roligt alls...
Men nu ska jag lägga mig golvet med min son och läsa skvaller tidning medans han tränar :)
Tänkte faktiskt göra lite sit ups men om det funkar på min mage återstår att se!!!

Ha fortsatt trevlig helg...


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Elvis Presley sa en gång - nu har jag mycket pengar, men jag är inte lyckligare för det. Drömmarna jag hade har blivit uppfyllda, så nu skulle jag önska att jag fick börja om o spara drömmarna. :) Han hade nog rätt, vad har man för liv om man inte har drömmar? Nää, det är bättre att vara fattig o lycklig än tvärtom. Jag är inte fattig, jag har ju sex guldklimpar ;) Pusspuss

2009-10-03 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0