Jag är en mamma!

Jag är en mamma! Jag har fött ett barn, världens vackraste underbaraste barn.

Jag, som alltid varit så liten är en vuxen människa med ett barn. Ett barn som förändrat hela mitt liv, ett barn som har förändrat hela mig. Jag har blivit en bättre människa, lugnare, med harmoni i livet.

Tänk, att jag som alltid varit så vilsen, ilsken, ja rent ut sagt galen, jag har ett barn. Ett barn som jag älskar, ett barn jag inte skulle tveka för. Jag gör allt för honom, mitt barn som är världens vackraste. Mitt barn, en liten människa som är större än störst för mig. Tänk, vart jag än går, vad jag än gör så är han med mig. Hans leende får mig att smälta, hans vackra underbara ögon är livets mirakel. Denna lilla människan, gör hela mitt liv. Han styr mig med sitt lillfinger. Jag gör allt för honom, jag skämmer ut mig, sjunger, dansar, allt för honom. Ett leende, och jag ser inte världen runt omkring mig. Allt stannar upp, jag ser honom, oss, i en bubbla som ingen kan tränga sig igenom. Tänk vad fantastiskt, förut var jag aldrig nöjd, nu har jag det jag behöver. Han är allt jag behöver, våran familj. Min lilla kille, har ändrat hela min livsstil, till något jag aldrig vill byta ut. Jag älskar att leva för honom, och det är vad jag tänker ägna mitt liv åt. Jag är så lycklig och tillfreds med mitt liv, våran lilla människa förstår inte vad han har gjort med oss, vad han har gett oss.

Jag älskar William.
Jag älskar Ronnie för allt han gett mig, för att han finns där. Vilken kant jag än hamnar på, så är han där och får mig att stå stadigt kvar.
Elvis, bebisen som aldrig kom. Han förändrade också mitt liv, haha man måste känna Elvis för att förstå vilken hjälte han är. Världens bästa Elvis, vad vore vi utan honom?

Jag älskar våran bubbla, våran alldeles egna bubbla som vi skapat tillsammans, av kärlek, svett och tårar.



Nu ska jag krypa ner bredvid världens bästa killar.


Kommentarer
Postat av: Ananas

Påminn mig så berättar jag på måndag. Vem vet, det kanske är ett zoo igen och hon faller för frestelsen och tjoar och snurrar igen. Inget tokigt med det, bara kul :)



Känner igen mig i ditt inlägg :)



Sussa sött! Kram

2009-11-02 @ 22:45:01
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Då kanske du förstår varför jag har agerat som jag gjort, många gånger? Man gör verkligen ALLT för sina barn, o dom är det absolut bästa o käraste som finns. Man kan skämma ut sig, man kan bråka med någon som gjort dom illa. Ja, listan är lång för hur man blir : Bubblan du pratar om KAN spricka, men du/ni har ändå det underbaraste kvar :) Elvis ja, vad kan man säga om han? :) Jo, han måste man känna för att veta vilken stor hund han är egentligen :) Älskar er alla. Kramar

2009-11-03 @ 06:22:38
Postat av: Lisa

Fint inlägg :) känner igen mig!

2009-11-03 @ 15:04:51
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Malin

vilken kärleksförklaring!! Kramiz m

2009-11-03 @ 23:48:37
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vad du skriver fint. :)

2009-11-08 @ 21:20:19
Postat av: Ananas

Haha, ja det är lite som du beskriver i detta inlägg att man gör allt för de små trots att man bara vill försvinna och komma bort ett tag :) Trots dessa jobbiga stunder vill man inte byta ut sitt liv för en sekund. Det är mer glädje än sorg :)Ett litet leende gör så mycket.



Hoppas Wille kryar på sig. Sara är tydligen också snorig och har feber. Kanske nåt som går :/



Ha en bra dag!



Kram kram

2009-11-11 @ 13:11:21
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0