Helg igen...

Ja, nu är det helg igen. Jag förstår inte vart dagarna tar vägen!
Igår var vi i stan och letade efter en rese säng till William som vi vill ha på nedervåningen och när vi ska till Årjäng och gå på julbord med Ronnies jobb.
Men vi kom hem utan, istället blev det en vagn och lite nya kläder åt lillfisen. :)

Jag bjuder på lite bilder...

Kladda med gröten är kul :)



En ny mössa :)

Trött lillfis..



och pappa :P

Jag bakade kakor en morgon :)



Elvis och jag på promenad :)







Och så tänker jag lägga ut en bild till, som säkert får folk att prata och disskutera och ja fundera på varför.
Min mage blev väldigt förstörd under graviditeten och trots sit ups och lite med mat så blir den inte finare.
Det är en massa "döskinn" och den kommer aldrig bli en platt fin mage.
Men, jag vet att en del tänker mycket på sin mage efter en graviditet och då säger jag till er som jag säger till mina vänner, gnäll inte över din mage titta på min och var glad!
Ofta får jag höra att jo men det är klart den går att träna upp och blabla, och så visar jag magen och då är allt som sägs ooj! Men, nu har jag kommit över det och jag är så otroligt stolt över att min lilla kropp och mage klarade min stora bebis, det är värt det!
Jag brukar alltid säga att jag inte fått bristningar för att jag varit tjock, utan för att jag fått barn...
Världens finaste vackraste barn!






Trevlig helg på er alla :)


Kommentarer
Postat av: ANNIKA O

Ha Ha Ha!!!!!!!!!!! Välkommen till klubben!!! Med Gabriel så fick jag mängder men med Vendela så fick jag inte en bristning. Det fanns väl inge mera ställen att bli bristningar på:):)

2009-11-28 @ 15:08:37
Postat av: Lindaaa

Hej tack för grattis hälsningen :) ska skriva om förlossningen nån dag ska du se :)Haha aa dom växer fort så nu får man passa på att njuuta :)



kram

2009-11-29 @ 16:19:49
URL: http://lillindas.blogg.se/
Postat av: sandra

Vad väger han nu wille? :) han ser så lång ut.

2009-11-30 @ 18:58:58
URL: http://znisse.blogspot.com
Postat av: Lisa

Du är så fin så ;) :D

2009-12-08 @ 14:14:30
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0