Sol och promenad.

Ja, nu ska jag ta med mina små älsklingar på en promenad tänkte jag :)
Är ju så skönt väder, och stackars Elvis som får vara inne och missa alla ljuvliga dofter.
Idag har vi bara myst oss igenom morgonen.
Riktigt skönt måste jag säga :)
William har sovit från 8 till 12, så jag har bara legat och snosat :)
Emellan där jag fick jag gå ut med Elvis också eftersom älsk försov sig idag med!
Älsk jobbar bara idag och i morgon sen är han lång ledig :)
Till helgen ska vi på trafikens dag och martén i Säffle.
Jag hoppas verkligen jag träffar några av klasskamraterna.
Herregud, förra året så var det ju vi som bara gick och väntade på att få studenten.
Och nu, ett år senare sitter jag med världens sötaste bebis.
Och jag ångrar absolut ingenting, jag skulle inte vilja göra något annorlunda.
Jag kan inte få det bättre än vad jag har nu.
Jag har ju världens charmigaste och vackraste bebis ! :) *stolt*

Nej, nu ska vi ta oss en välbehövlig promenad. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0